2007年6月9日 星期六

蒸水蛋



經典簡單菜! 清淡! 又平! 實在太多優點喇!





蒸水蛋入門,加咗瑤柱蝦米,諗住夠咸所以冇落,最後淡咗少少…哈…
黎緊可以整d比較高級程度嘅水蛋,媽媽發明咗用鮮奶蒸水蛋,仲滑! 問吓佢點整先!


近睇: 都算幾滑!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
材料 : 雞蛋 3隻、水、瑤柱、蝦米
做法 : 1.打好雞蛋,加入水 (比例1:1)、,攪勻。
2.用中火熱力蒸7分鐘,蒸蛋時,以一隻碟蓋好碟子。


15 則留言:

  1. 遊牧人 : 你好! 多謝你嘅讚賞! 清清地,都幾好味架!

    回覆刪除
  2. 其實你係蒸的時候留一條'那'位, 都可以蒸到好滑的水蛋的。

    回覆刪除
  3. 靚靚煮飯婆 : 明白明白! 多謝你指教呢!

    回覆刪除
  4. 這是一道簡單而又難度十足的菜式,我的媽媽在這方面的功力堪稱一流 。

    回覆刪除
  5. Sing : 我們都好 幸福 ,可以隨時享受到媽媽的 巧手菜式 !

    回覆刪除
  6. 睇落好滑啵,你有冇去睇個日本主婦個水旦做法呀,都係好滑架,而我自己就試過用豆漿蒸啦,好有豆腐feel......多謝你黎我個blog到呀,得閒多d黎坐呀

    回覆刪除
  7. 我又有野講啦~~~~~~~ 用雞湯蒸水蛋都好好味!!!!大半罐雞湯3隻蛋~~~我覺得齋用瑤柱已經好好味啦~!!! 淨低既湯用埋黎炒菜咁就一餐!!!正正正~~十蚊都唔洗呀!!!直頭係""打斧頭""既好朋友!!

    回覆刪除
  8. 傻豬媽 : 唔駛客氣! 你都要多d上黎玩呀! 豆漿正喎,我啱啱搵到個譜係 豆漿煲湯 ,唔知聽日有冇機會整? 茜姐 : 算幾滑架~都總算 冇失手 !!! .亞嘉. : 打斧頭? 我都鍾意喎! HEEHEE~~~雞湯蒸水蛋應該好 惹味 !

    回覆刪除
  9. 加埋粉絲仲正;鮮奶蒸蛋,係咪即係燉蛋

    回覆刪除
  10. 傑他他老伯 : 係呀 ! 加埋粉絲 超正 ! 加埋鮮奶又唔係燉蛋喎 ! 因為味道係 咸 架 ! 係咪好 搞笑 呢 ?

    回覆刪除
  11. 我初頭蒸蛋好樣衰= =好似個腦咁…= =" 依家較細火之餘仲要成日開黎睇下得未

    回覆刪除
  12. 蠍 : 但係媽媽教我用個 碟 蓋住個蛋面蒸就ok架喇喎! 我見有d食譜係用 保鮮紙 架~~

    回覆刪除