2007年6月14日 星期四

腐乳雞翼

 

 
一睇呢個譜覺得好搞笑,同佢講話整"腐乳雞翼",佢有D呆咗,睇佢個款梗係覺得唔慌好味~



我唔理佢,最緊要對自己有信心呀!
超易整,又平,街市買雞翼5蚊6隻,腐乳一樽6蚊有好多磚 (我以經係買個架上面最貴個隻,哈)!
比想像中好味,因為落咗糖,唔會好咸!


腐乳食多冇益,所以唔會成日整!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>材料: 雞翼6隻,腐乳4磚
>>調味: 鹽、醬油、酒、糖、薑.

>>做法:
1. 醃雞翼半小時
2. 煎雞翼至兩面金黃,盛起。
3. 壓爛腐乳,加3茶匙糖及半碗水拌勻。
4. 腐乳醬落鑊煮沸,加入煎熟雞翼,落少許生炒炒勻即成。


食譜改篇自: 愛自己

23 則留言:

  1.  我喜歡食腐乳呀~~。  高與你的來訪呢。歡迎你呀~~!!

    回覆刪除
  2. 好唔好食呀... 會唔會太咸... 等我試下...

    回覆刪除
  3. 金城 : 唔駛客氣!!! 你都多d上黎坐吓啦~

    回覆刪除
  4. 小肥 : 開頭我都擔心會太咸架!! 不過因為加咗糖,佢反而有 甜 味 ! 兩者溝埋個味道好得意~幾正架!!!

    回覆刪除
  5. 腐乳整雞翼?好有創意喎!

    回覆刪除
  6. little four : 我最鍾意整 d 搞笑嘅嘢食 ~ 成日都有驚喜架 !!!

    回覆刪除
  7. I want to eat arrr!!!

    回覆刪除
  8. SukiYummy~~~~~^o^ : 呢度有 6 隻,先到先得呀 !!!

    回覆刪除
  9. 炸我系街食過 , 但無汁羅 , 下次我都試做 .

    回覆刪除
  10. 腐乳雞翼~!我都幾鍾意腐乳。 好特別啊,等我又試下先~!

    回覆刪除
  11. 我尋晚又係整雞翼喎, 男友話好耐冇食雞翼 我整左芥辣蜜糖雞翼

    回覆刪除
  12. 我是第一次聽到這個組合,很特別呢!換了新標題,很搶眼呢 。

    回覆刪除
  13. 茜姐 : 試咗話我知道,睇吓有冇介紹錯?? 車厘厘 : 腐乳同蝦醬我都喜歡,由其係炒通菜嘅時候~話時話,我買咗一包"腐乳椒絲"醬都未用添~~ 蠍 : 正喎! 雞翼變化多端,又唔難整,真係"新手"同"大忙人"嘅好朋友!!!你個雞翼好正喎!
    Sing : 下次或者可以整"腐乳豬扒",仲搞笑~我諗個味都應該會夾~~腐乳牛扒就唔好搞喇...好怪...
    謝謝你! 不過呢你個banner靚過我嗰個好多~有阿闊嘛~~(好想偷你張banner呢!!!)

    回覆刪除
  14. 正呀! 我最鐘意食腐乳耶

    回覆刪除
  15. ※※※PUCCA※※※2007年6月15日 上午9:17

    我覺得兩樣野幾match喎

    回覆刪除
  16. bluebluegirl : 都係一句啦,唔好食咁多呀 !! ( 我自己咪又係成日食冇益嘅咸蛋 !!! ) FUNPUCCA : 唔知除咗雞翼通菜,腐乳仲可以煮 d 咩呢 ??? ( 唔好話我聽用黎撈白粥 ~~~~ )

    回覆刪除
  17. 腐乳 好味喎!!!

    回覆刪除
  18. Hallelujah YY Cake : 難得大家都咁喜歡食 腐乳 ~~~ 又增加咗我煮嘢食嘅信心 ! 食材,唔一定要費嘅 ~ 平平地,煮兩味 ~ 好有樂趣呢 !!!

    回覆刪除
  19. 腐乳雞翼真係未食過..得嗎

    回覆刪除
  20.  傑他他老伯 : 真係好得架! 你快d試吓啦!!!

    回覆刪除
  21. ★★HELEN★★ : 一定一定!!

    回覆刪除
  22. 呢味腐乳雞翼我都間唔中整下架,不過我唔係煎,而係蒸,都好易整同好好味呀。
    [版主回覆05/14/2008 21:18:00]蒸我未試過~等我又跟吓你先!!!

    回覆刪除