2007年6月12日 星期二

失敗了的砵仔榚


 


砵仔糕失敗了......
人人都話: 街邊10 蚊3 個,整黎做乜?

為興趣囉,同埋之前買落一包粘米粉,想清一清貨!
講真,屋企冇焗爐,可以整嘅甜點唔多,本身對中式租品興趣一般。砵仔榚我都幾鍾意食,所以咪試吓囉!
好失敗! 唔成型呀! 100分我大概攞到5分啦......

脫模前都知道唔多成型,一脫模,佢本身都係一個"砵仔糕"型架!
5秒後,砵仔糕就裂開咗,撻咗喺個碟度...... >.<
會唔會再整? 真係要好得閒先會考慮吓......
各位高手請comment一吓食譜~~~我好似係跟呢個整:-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

>>材料:

粘米粉320克、黃砂糖320克、清水約3杯、紅豆適量

>>方法:
1.紅豆略洗後煮至軟身。
2.用清水煮溶糖,待凍備用。
3.將已凍之糖水加入粘米粉中攪成稀漿。
4.煮滾餘下之清水,慢慢撞入稀漿中攪勻,邊倒邊攪。
5.然後倒入小碗中,再加入適量紅豆,以猛火大滾水蒸20分鐘。
食譜來自YAHOO知識!


26 則留言:

  1. 點解會咁既??@@ 你試下我個譜

    回覆刪除
  2.  俾心機~~ 下次再努力啦~~!!

    回覆刪除
  3. 多多努力,一定成功,但我都未做過 砵仔糕呀!!!教唔到你呀!!!

    回覆刪除
  4. 金城 & Stweetcat   : 多謝你地嘅 支持 !!! 呢個可能難度太高 ,我前日見到個 馬拉榚 食譜,又心思思想整喇 … 哈哈 …

    回覆刪除
  5. Hallelujah YY Cake : 嗰個 ” 煙 un 度 ” 相信係最難嘅地方 … 望全我個 ” 紅豆糊 ” ,感覺同 成功 相差太遠了 …

    回覆刪除
  6. 水應該係960g,如果你沖完滾水唔覺有黏性的話,可以隔水慢火煮一陣,唔好煮杰個漿,煮到用手指摸落有少少黏就要熄火。 原食譜 我的成品

    回覆刪除
  7. 藍藍細雨 : 多謝你嘅指導! 我又重燃起鬥志喇! 搵日要再整過!!!!!只許成功呀!!!

    回覆刪除
  8. 蠍 : 對唔住...我搵唔到你個譜...喺 網頁 定係 blog 呀???

    回覆刪除
  9. 失敗既程度同我個糯米滋有得揮…哈哈~ 我就唔知會唔會再整喇 =.= 希望你下次會成功啦!!!

    回覆刪除
  10. 係唔係用多左水黎煮糖?? 我上次都係用差不多既食譜 都成功架 要再接再厲呢!!

    回覆刪除
  11. 我諗功敗垂成都係睇個漿開得好唔好~~~~~個漿應該同一罐煮左出黎既忌廉湯再傑小小就差不多啦!!!

    回覆刪除
  12. 咁要研究下點解會搞成咁...

    回覆刪除
  13. 咁邊度出錯呢?

    回覆刪除
  14. 好驚呀... 我都諗住整... 睇到咁樣都有d擔心我o既出品...

    回覆刪除
  15. 小肥 : 只係我嘅技術問題 … 你整咗記住話我知點呀 !!!

    回覆刪除
  16. 我整o左啦... 算係成功o既... 慢慢研究下... http://hk.myblog.yahoo.com/joji_joji2003/article?mid=1723&new=1

    回覆刪除
  17. Cherie .果子 : 多謝你嘅鼓勵! 咁你搵唔搵到 你個糯米滋嘅失敗原因?? ::天若:: & 亞嘉 :   我諗我應該逐少逐少加水落去睇吓個效果,太心急喇!就算係粘米粉都有唔同牌子..."質地"都未必一樣~唔可以盡信食譜呢~~~ Wil : 整唔到嗰一刻,真係有d 失落 (因為冇得食!!!),不過賽後檢討係好重要嘅! 要再接再接再厲呢! bluebluegirl : 邊度出錯,都仲係一個謎! 平時好少咁樣失手,通常都知個問題大概出喺邊度......

    回覆刪除
  18. 小肥 : 睇咗喇! 真係超正! 我而家喺度自我檢討中......

    回覆刪除
  19. oh, 我試過同同事整左一次, 好成勁架喎 會唔會您落得太多水??

    回覆刪除
  20. 珍妮 : 你又整過? 咁鬼得閒嘅? 又唔番舊俾我食...

    回覆刪除
  21. 妳可以試吓呢個食譜: 粘米粉五安士, 栗粉一安士, 馬蹄粉一安士,紅糖六-七安士,水700毫升 先將用200毫升水開粉, 500毫升煲溶成糖水, 待滾即沖一半糖水入粉漿內, 其間要用手動打蛋器攪住, 然後慢慢倒入剩餘的糖水, (應該要有少少稀糊狀). 碗仔放豆(隨意), 大火蒸20分鐘即成

    回覆刪除
  22.  阿比比 : 你好! 謝謝你嘅tips! 等我下次試吓先!!!

    回覆刪除
  23. 希望妳成功, 這個份量可做12碗仔.

    回覆刪除
  24. 阿比比 : 我成功咗喇!!!! 好開心!!! 不過暫時未得閒post住,要過幾日!!! 謝謝!!!

    回覆刪除
  25. 恭喜!恭喜!話妳知吖,這個食譜無人話唔好食的, 除了嗜甜如命的人. 呵呵. 多謝妳肯嘗試我的食譜, 好希望每個人都喜歡啦 !

    回覆刪除