2007年6月4日 星期一

蘑菇火腿雞肉班戟




 
 


星期日早上整個早餐黎食,實在太優雅喇,哈哈~~~~



結果係: 煮足一粒鐘,仲未計之後要洗嘅一大堆碗碟!

冇個譜喺手,用另一個譜改一改都OK冇問題~~~

直到佢施施然喺房行出黎,問咗我一: "點解整 pancake 咁搞笑,早餐唔係應該食奄列架咩??"

我即時如夢初醒呀! 我其實係諗住整奄列,唔知點解會用咗pancake 個譜....諗吓諗吓,我好混淆,兩者嘅分別係乜? 我唔知道呀!!!

唔知係咪心理問題,食食吓我覺得個pancake 有d怪,甜甜地好似同d雞肉唔多夾...

如果以一個pancake 嘅角度睇,其實幾好味架! 我仲煎得好靚! 靚過我預期呀!



後尾搵番個譜,個菜名係 "雞肉班戟".......我越黎越混淆喇..... >.<

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   


材料 
鮮奶 250ml、雞蛋2 麵粉1 雞柳絲、火腿絲、磨姑片、牛油溶液1

調味料  
 砂糖2 湯匙、鹽1/4 茶匙 

烹調方法   1. 將麵粉篩在一深碗內,加入半杯鮮奶,糖及鹽慢慢地拌勻.
2.
再加入餘下的半杯鮮奶,並將雞蛋打散一齊用加入,攪成糊狀,最後加入牛油溶液.
3.
燒熱平底鑊, 炒熟雞柳絲及火腿

4. 落油加入適量的糊,用慢火煮成班戟.
5.
將雞柳絲、火腿絲、磨姑放在班戟上,對摺即成.

食譜改篇自呢度

9 則留言:

  1. 見個TOPIC, 我仲以為係小忌廉3角形果款tim...點知原來係奄列形班戟tim.

    回覆刪除
  2. Stweetcat : 奄列形班戟 ??! 我越黎越混亂喇! 究竟" 奄列 "同" 班戟 "有咩分別?? 好蠢...就好似我唔識分 獅子 同 老虎 咁...(笑死人...)

    回覆刪除
  3. bluebluegirl : 幾好架! 不過我整嘅份量太多,食食吓有d"漏"!

    回覆刪除
  4. 哈哈~ 呢個有笑點! 開頭睇張相就真係覺得係 pancake,但睇睇下…又覺得可以叫奄列 @_@ 我諗個味道應該幾搞笑。。。

    回覆刪除
  5. Cherie .果子 : 你都話搞笑呢? 我諗個譜係整pancake嘅,我應該整 薄 d,咁就似樣喇! 奄列 應該唔駛落 麵粉 ,只係用蛋煎個 皮 然後包住d材料就得喇! 等我記實佢先......

    回覆刪除
  6. 個PANCAKE餡真係好似奄列...hehe 我自已則喜歡pancake作甜點

    回覆刪除
  7. 我點都係喜愛吃甜的班戟多d..

    回覆刪除
  8. 車厘厘 : 我今次蝦碌整咗個 班戟型奄列 ,下次唔知會唔會唔小心整個 奄列型班戟 呢??? 我真係超低能...哈哈~~~~~ 傑他他老伯 : 班戟好好味呀! 我鍾意包d 生果 食,但要 走cream ~因為我唔食cream嘅~~~

    回覆刪除