2007年6月11日 星期一

海鮮蕃茄麵

 



夏天之選!

之前去星座冰室食蕃茄麵,好好味,呢兩日病未好番,冇乜胃口,整碗蕃茄麵歎吓!
唔難整,健康d冇用公仔麵,買咗隻"玉米麵",同一般麵條味道冇分別。
番茄喺街市買,真係平超市好多~~~
味道好清爽,但係洋蔥炒得唔夠"淋",爽口咗少少!
如果用橄欖油會更健康,奈何物資短缺,下次啦下次啦~~~~


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>>材料:什錦海鮮、洋蔥1/4個、蕃茄4個、麵條2扎、蛋1隻
>>做法:

1. 洋蔥洗淨切成小塊備用。
2. 蕃茄碌熟去皮,切成蕃茄蓉。
3. 什錦海鮮加鹽放於滾水中焯一會。
4. 煮熟麵條,過冷河備用。
5. 爆香洋蔥,加入海鮮、蕃茄,再放入麵條,加適量清水煮滾。
6. 炒蛋,置於麵上,撤少許香草即成。



食譜來自: 自己諗!

15 則留言:

  1. 嘩, 好吸引啊

    回覆刪除
  2. ※※※PUCCA※※※2007年6月11日 下午3:21

    營養豐富又好味

    回覆刪除
  3. FUNPUCCA & 車厘厘 : 等我讚吓花香 先~~~~真係幾好味! 夏天食好清爽~ 上星期喺超市見到d賣得好貴嘅 澳洲番茄 ,好似廿幾蚊3粒,唔知用黎整呢個麵會有幾好味呢???

    回覆刪除
  4. 有冇興趣黎BLOG聚呀?^^

    回覆刪除
  5. 咦,咁樣整幾好wor~搵次晚餐做這個,hehe~

    回覆刪除
  6. momo : 整咗話我知,睇吓好味唔好味? 蠍 : 幾時呀? 我未試過架~~~有d緊張! 睇吓就唔就到時間! 謝謝你的邀請!

    回覆刪除
  7. 今日有冇好返D?           

    回覆刪除
  8. RAIN : 好dd啦! 謝謝關心! 不過天氣差好易病,出入冷氣地方都係要小心!!!

    回覆刪除
  9. 23/6 blog聚~都會海逸teabuffet

    回覆刪除
  10. 我最鐘意食蕃茄架....正!!!

    回覆刪除
  11. bluebluegirl : 我細個時唔鍾意食番茄,覺得好 酸 ~~~ 大個先識食,好好味 ! 蔬菜好少咁惹味架,正 !

    回覆刪除
  12. jiji : 歡迎你的到訪呢~~~ 冇胃口嘅時候,食呢個就最啱~清爽!!!

    回覆刪除
  13. 呢個好吸引!唔知d海鮮邊度有得買?我成日都唔見既?

    回覆刪除

  14. Natalie : 呢個喺 ” 大昌凍肉鋪 ” 買架 ! 一包什錦海鮮大約 14 蚊,煮 2 碗都啱啱好 ! 你可以去 d 凍肉鋪 ( 有間 ” 佳寶 ” 好似幾出名 !) 搵吓 ~ 但要什錦可能要撞吓有冇 ~ 如果唔係我建議你買一包蜆 + 一包 帶 子,效果都唔錯架 ! 不過呢專業煮婦就唔喜歡用呢 d 急凍品,評語係”又細粒又冇味 ! ” 所以如果你要買 蜆 / 帶 子,買 d 貴少少大粒少少嘅會好好多 ! ( 佢通常有好多隻級數俾你揀架 !)

    回覆刪除