2008年7月12日 星期六

新玩具 - 電子磅



大蚊廚房開咗1年有多,竟然連~電~子~磅~都未用過呢!

頂唔順個針磅,喺orange baking見到個又平又靚嘅電子磅~考慮咗成2個禮拜 (好誇張!)先買架! 其實就唔係因為價錢問題先諗咁耐,只係唔想又買d嘢返黎擺啦!

好鍾意佢個外型,好簡約!



賣$100,平少少嘅原因係佢只有gram嘅量度單位,咁大蚊諗過,真係有幾可會用到安士咁計喎~呢個都磅到1gram架~

大蚊又好大鄉里,唔知道原來電子磅可以連埋個容器一齊磅,仲可以遂樣材料加上去咁,覺得好神奇好方便呀! (見笑了~哈哈~)用落先知咁方便呢! (以前用針磅就成日倒到周圍都係....好混亂!)



個包裝係咁架~~有一年保養架!

大蚊廚房7月精選菜式連結:-黃綠黑椒炒雞柳雜錦炒翠玉瓜香草煙三文魚炒蛋酥皮蛋撻 (限量試驗版)冬菇栗子炆肉碎大食會藍莓酥皮果撻@大食會千島蟹柳蛋沙律杯@大食會香滑椰汁糕@大食會南瓜薯蓉焗雞扒蘑菇薯仔炒蛋

9 則留言:

  1.  之前我都心大心細,想買個電子磅,但都無買到,覺得貴咗,其實電子磅是否比較準確d呢﹖
    [版主回覆07/12/2008 13:37:00]唔係比較準確,而係超準確!
    整蛋糕cookies都good fit!!!
    真係好正! 快d買啦!!!!

    回覆刪除
  2. 呢樣一早應該買呢 ^0^ 我上麵包班d譜係用安士架~不過自己轉返都得既
    不過我個磅用耐左o岩o岩開歸零之後會自己跳, 跳到幾十先停, 跟住再歸零先用得, 估計同天氣潮濕有關, 有時冇事
    [版主回覆07/12/2008 18:34:00]係呀! 用落真係太方便~唔早d買真係蠢呀!!!!!
    下一目標-溫度計又唔知要幾時先買喇~~~

    回覆刪除
  3. 有電子磅真係方便好多.
    [版主回覆07/13/2008 03:02:00]冇錯! 我冇買錯呀!

    回覆刪除
  4. 我都有買呀﹗其實用來整蛋糕、cookies等,量材料時又快又準,我嗰個就都要成$17x.....貴咗少少,不過真係好方便。
    [版主回覆07/13/2008 03:03:00]係呀~
    最難預係d魚膠粉,5gram用針磅真係好難搞呢!!!

    回覆刪除
  5. 我估唔到您一直無架, 我呢d唔係成日整既都有架!
    [版主回覆07/13/2008 03:03:00]係呀~我太原始喇~而家真係方便好多!

    回覆刪除
  6. 電子磅可以連埋個容器一齊磅,仲可以扣除容器的重量,好方便.
    [版主回覆07/13/2008 03:09:00]呢個function真係amazing!
    我俾我妯佬笑我大鄉里,佢返學上lab,咁都有呢類型嘅electric scale~~~~

    回覆刪除
  7. 其實我比你更大鄉里,我連呢個世界上有電子磅呢樣野我都唔係好知呀。
    [版主回覆07/13/2008 14:31:00]有~呢隻係食物啦~咁仲有磅體重嗰d都有架!

    回覆刪除
  8. 整cake岩哂
    [版主回覆07/16/2008 23:31:00]yeah~~~~yeah~好爽呀!!!!

    回覆刪除
  9. 我一路都係用針磅未用過電子磅,請問在那裏買架?有冇牌子推介呀??
    [版主回覆06/03/2009 22:02:00]citysuper 有! 蛋糕材料店有! 橘子烘焙專門店 / 二德惠公司
    可能鴨寮街都有! 我呢隻夠平,用落都ok啦!!!

    回覆刪除