2008年7月8日 星期二

千島蟹柳蛋沙律杯@大食會


 

魔鬼蛋一樣,呢個都係party必備架!

夏天,食沙律就最啱! 呢個好簡單~但整出黎好靚~一隻隻排出黎賣相幾ok架! 個沙律比較簡單,剩係熟蛋黃 + 蟹柳蛋 + 千島醬,都好夠味~你亦都可以加粟米/ 蘑菇咁啦!

鍾意惹味d又可以加d黑椒粉/芥未醬啦~總之就可以有好多變化!
食譜來自:-



食譜來自:美好廚房


12 則留言:

  1. 呢好似都唔難整喎,見到都想食吖!
    [版主回覆07/12/2008 00:36:00]easy 呀!
    最緊要整得熟隻蛋就ok架喇!
    就算唔係開party,整2隻3隻咁都唔會花好多功夫!

    回覆刪除
  2. 呢個真係幾易整喎,賣相又靚,食得又方便,一個一啖,不過,我期待緊個蜜糖黑椒雞翼呀。
    [版主回覆07/12/2008 00:38:00]呢個我冇出post,因為之前整過,你可以睇番呢條link:-
    蜜糖黑椒雞搥

    回覆刪除
  3. p.s. 你開扒地做咩唔預我
    [版主回覆07/12/2008 00:34:00]因為...你轉咗工......冇過黎我呢邊做呀!!!

    回覆刪除
  4. 嘩! 咁耐唔黎...一見就係咁好野既小食耶.....呢款超愛..有我最愛既蛋白 + 蟹柳....正!
    小朋友至愛
    [版主回覆07/12/2008 00:35:00] 你點呀~千里眼!

    回覆刪除
  5. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年7月9日 上午11:01

    咁其他小食呢
    [版主回覆07/12/2008 00:34:00]出晒喇d食譜!

    回覆刪除
  6. 正爆呀~~~ NOW我只係減肥減肥~ 唉~
    你點呀~ 個WEDDING~?
    [版主回覆07/12/2008 00:33:00]呢個唔好落咁多汁都ok架!
    間唔中都要食多少少,唔係好冇energy架!

    回覆刪除
  7. 今日我囡囡農曆生日,我哋同佢開個小派對,所以,今日都會試吓整呢個!
    [版主回覆07/12/2008 13:38:00]好呀! 祝你囡囡快高長大! 聽教聽話!!!!!

    回覆刪除
  8. 多謝!
    [版主回覆07/12/2008 18:35:00](Empty)

    回覆刪除
  9. 我整咗喇! 因為我今次都有整沙律,所以,d饀我就用咗沙律,無跟你囉! 但係個個都話正,仲話咁樣食好特別,無淨係食沙律咁dry喎! Thx!
    [版主回覆07/13/2008 03:10:00]好開心!
    所以話呢,賣相做得靚已經係成功嘅一半喇!!!!

    回覆刪除
  10. ♡ IRIS.屎屎.★2008年7月13日 晚上7:42

    ...好正呀, 我一定會試下整, 整好話你知, kekeek..........
    [版主回覆07/13/2008 22:36:00]好! 我等你呀!!!

    回覆刪除
  11. ♡ IRIS.屎屎.★2008年7月14日 凌晨12:16

    整左啦! 整左啦! 今晚忍唔住終於整左啦, 好味!!
    不過好似你多料d咁, haha~~~
    [版主回覆07/14/2008 20:26:00]你鍾意就好!!!

    回覆刪除
  12. 又唔太難喎! 等我又玩下先!
    [版主回覆07/23/2008 20:28:00]小朋友一定鍾意食!!!

    回覆刪除