2008年7月17日 星期四

佛手瓜小排骨眉豆湯

 

 

煲湯真係幾好玩喎!

用眉豆煲湯味道好得意~除咗煲花生雞腳,原來仲可以配其他材料呢!

佛手瓜都係第一次處理,去皮有少少難,因為"手指"位生長得比較複雜,好難去清晒d皮! 原來以為味道會好濃烈,驚接受唔到,又驚煮唔熟,點知食落係好清甜,又好易熟喎! 真係估佢唔到!

湯料超多! 白老鼠先生話 "唔講都唔知佢係湯"!!! 大蚊就食得晒所有湯料,個碗超乾淨! 佢就食剩咗d豆同埋瓜咁囉!

精美食譜:-



食譜來自: 清雞湯廣告


4 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2008年7月17日 下午2:43

    夏天用佛手瓜煲湯真係唔錯,清清地,飲多幾碗都得
    [版主回覆07/19/2008 23:39:00]係呀! 不過會飲到一肚水!!

    回覆刪除
  2. Halo, 好似好少見你 post 湯出黎耶.....
    乜佛手瓜要去皮先煲??!! c ......我一路都冇去皮喎.....
    [版主回覆07/19/2008 23:38:00]學習中.....我會努力煲多d!
    食譜話要去皮,不過我見媽媽都冇去皮架!

    回覆刪除
  3. 你進展到去煲湯la> 我唔識ga
    只係識滾湯. haha
    [版主回覆07/19/2008 23:36:00]呢個都係滾湯啦! 要煲豬骨嗰d先係勁啦!
    不過煲湯真係好好玩呢!!!

    回覆刪除
  4. 係啦..d男人好似好唔鍾意食湯渣...
    [版主回覆07/19/2008 23:39:00]冇錯! 煲湯俾佢都唔識得係好嘢!!!side 料!!!

    回覆刪除