2008年7月5日 星期六

冬菇栗子炆肉碎


 
 又呆呆咁企喺超市入面,諗唔到煮乜好......

好想煮冬瓜,但好難用黎做lunch box,咁大蚊見到有d去咗皮嘅栗子,就買咗黎煮喇! 唔駛去皮慳好多功夫,仲要係包保冇壞~正啦!

配咗肉碎一齊炒 (有d悶,對唔住呀!!!),加埋冬菇好惹味! 煮得太多,分開咗兩餐帶返工食,一日配飯一日配意粉,中西都好味!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


3 則留言:

  1. 係呀!!如果用冬瓜黎帶飯會好水架..
    [版主回覆07/05/2008 22:55:00]冬瓜都係用黎煲湯好d~

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年7月5日 上午9:54

    如果食得辣,加隻辣椒會惹味D
    [版主回覆07/05/2008 22:55:00]噢! 我成日買完一包指天椒,用一次就等到發晒毛都未用到!

    回覆刪除
  3. 我有時都會嚮街市、超市行黎行去都諗唔到整乜餸架,所以話“煮”婦真係唔易做。

    [版主回覆07/05/2008 22:54:00]我通常都係要喺屋企search好晒,準備好先落街買! 如果買唔到甘種材料就唔知點算!!!

    回覆刪除