2008年7月27日 星期日

mocca cheese cake 莫卡咖啡芝士凍餅

 

 


 
第一次整蛋糕俾好友 A & F 食呢! 兩位靚女生日快樂!!!

之前整過一次散水餅之 Mocha Cheese Bar,係 cheese bar黎架~味道都唔錯呢~

呢個餅用咗3晚整架! 原因係多層次~



(由下至上: 脆脆/mocca cheese/coffee 啫喱/mocca cheese/coffee 啫喱/

其實d材料重覆又重覆~~~不過想整d層次出黎~所以好蠢咁分開咗豕次黎整囉! 出黎效果好滿意,中間嘅coffee 啫喱就好似一條好sharp嘅絲帶咁呢!

味道苦咗dd,因為今次用咗隻新嘅咖啡粉呢! 下次要記住唔好咁重手喇!!!

白老鼠先生勁讚呢個餅喎! 佢話個質感好好  (我諗佢意思係魚膠粉較得好??!)同埋唔漏囉!!!

精美食譜:-


食譜改篇自: Wing's Recipe 


7 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年7月27日 上午10:59

    我最愛咖啡 我最近要返學同臨近考試 所以什少拜訪
    [版主回覆07/27/2008 21:31:00]啊~你忙你嘅野先啦! 我實喺度架嘛!
    祝考試成功!

    回覆刪除
  2. 我差不多日日一杯mocca,係我至愛。都話做你D friend真係有口福。
    [版主回覆07/27/2008 21:31:00]MOCCA 比普通coffee易入口呢~不過唔驚肥嗎?

    回覆刪除
  3. 個樣幾靚
    [版主回覆07/27/2008 21:30:00]THANKS! :)

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年7月27日 晚上10:20

    多謝!~~
    [版主回覆07/27/2008 22:29:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 前兩日食譜都見到呢個cake ~ 都想試下 ^^
    [版主回覆07/29/2008 20:42:00]幾好味架! 快d試吓啦!

    回覆刪除
  6. 8吋咪好大個囉? 食得哂咩? 食唔哂......搵我啦~~~
    [版主回覆08/06/2008 13:28:00]食得哂.................因為有14個人食呀!!!heehee~~~

    回覆刪除
  7. 不好意思,我想你這個POST都已經很久了,但我想問你有沒有6吋的食譜?

    回覆刪除