2008年7月4日 星期五

酥皮蛋撻 (限量試驗版)


 


限量 = 得一個!!!!!

話說用剩咗蛋黃,想搵d燉蛋食譜,點知喺蠍個wedsite搵到蛋撻食譜喎~又咁啱有少少酥皮喺度,咁就整咗呢個出黎喇!

酥皮得番好少喺度,本來可以整2個,但有一個整極都唔得,咁就得番呢個超級限量版喇!

蛋嘅味道淡咗少少,唔知係咪因為我用咗鮮奶而唔係淡奶! 酥皮唔夠脆,可能係火力唔夠! 問咗orange baking個哥哥,咁佢叫我下次就焗脆個撻皮再倒賤漿就ok!

 

睇吓! 個樣唔係好靚,不裡面層次都分明架!

下次會再努力,試得到再大量生產! 不過都算係咁架喇,用多士焗爐都整得到呢個蛋撻~~~~哈哈~

唔整食譜住,等我試驗成功先!

8 則留言:

  1. 又幾有新意 比你攪左樣新蛋批出來 ,
    [版主回覆07/05/2008 22:59:00]哈哈~都係試驗中~未見得人架!

    回覆刪除
  2. 勁喎!!~蛋撻你都識整。其實都有八分似樣架啦!!!~係咪要用焗爐整架呢?MICROWAVE得唔得?
    [版主回覆07/05/2008 22:59:00]MICROWAVE唔得架! 因為佢唔可以抽乾水份!
    我用多士焗爐整囉! 火力就冇普通焗爐咁大呢!
    如果廚房冇位,只可以焗爐/MICROWAVE是但一樣....我會揀焗爐! 可以整多d菜式呢!

    回覆刪除
  3. 你整得都唔錯架啦,如果比我實... ,我都想試整呢,但我連基本都未做好呢 ,我明天又做亞茂囉(整軟心芝士餅),唔知你有乜心得過比我呢
    [版主回覆07/05/2008 22:57:00]軟心芝士餅? 我未整過~你有recipe嗎?

    回覆刪除
  4. ok 啫....睇落好香口,,,好好味咁喎
    [版主回覆07/05/2008 22:57:00]自己食都ok.....好唔好食都會食番....要整俾人食就真係要practise一下先........

    回覆刪除
  5. 居然得一個咁少??
    [版主回覆07/05/2008 22:56:00]剩餘物資嘛~
    好彩得一個...唔係整咗出黎邊個同我清貨...........

    回覆刪除
  6. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年7月5日 上午9:53

    下次會再好D架啦
    [版主回覆07/05/2008 22:55:00]好! 我會加油!

    回覆刪除
  7. 個蛋漿很好呢!
    [版主回覆07/12/2008 00:31:00]謝謝你! 你有冇整過呀? 有冇咩秘技咁呀??

    回覆刪除
  8. http://hk.myblog.yahoo.com/herbert127/article?mid=443
    [版主回覆07/14/2008 20:29:00]thanks!

    回覆刪除