2008年7月29日 星期二

冬菇粟米粥

 

 

好! 再煲粥! 要乖d戒口先會好番架!!


冬菇+粟米,唔想食白粥咁淡口.....哈哈~粟米係盒裝嗰d~快靚正! 今次個樣比較似粥喇!

d男仔唔係咁鍾意食粥~所以我冇煲俾白老鼠先生食~另外整咗碗米粉俾佢食~

講個秘密俾你地知~大蚊煮即食麵好渣架! 次次d公仔麵都煲得唔好味~pass唔到白老鼠先生嘅要求~~~~主要係唔夠爽口同埋湯嘅份量掌握得唔好~~~~哈哈~

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

5 則留言:

  1. 我研究過..... 凍水(剛蓋住麵餅好喇) 加埋一丁去大火煲. 滾咗熄火, 焗1分鐘.. d 麵爽口d! 你可以試下
     
    [版主回覆07/29/2008 20:41:00]好! 多謝你嘅tips! 我會努力!

    回覆刪除
  2. 我個件同白老鼠相反...佢不知幾 c 鍾意食粥.....日日飯都唔厭...佢話大熱天時冇胃口食飯...濕濕地口先食得落耶....
    煮麵我都係留番比老細自己煮架....
    [版主回覆07/29/2008 20:41:00]係囉! 我咪話囉:"你咁叻,你自己煮個麵出黎囉! 我出篇blog俾你都得呀!!!"
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 即食麵, 係難整啲, 又要飛水, 又要爽口, 時間一定要掌握得好

    回覆刪除
  4. 唔係只係男仔唔鈡意食粥.... 我都唔鈡意食呀..hahahaa.. 我通常好病先會食............
    但我都應去學下..... 我唔食, 人地都要食..haha

    回覆刪除
  5. ...佢係咪頭壳出煙呀?
    [版主回覆07/30/2008 21:37:00]佢唔理我囉!!!!

    回覆刪除