2008年3月22日 星期六

蒜香雜菜螺絲粉

 
 



極懶,只想煮飯但唔想買餸~又搵晒雪櫃裡面嘅剩餘物資出黎"大兜亂"!

有腸、火腿、少少椰菜、紅椒青椒呀咁~夠晒啦! 清埋包螺絲粉~感覺好爽! 就係咁,大蚊就完成咗呢個"零成本"晚餐~

想做蒜香味,可惜蒜蓉唔夠,整唔番嗰隻味道~~~出黎效果淡咗少少,佢係咁落辣椒仔~我就覺得ok~清清地都唔錯!

加咗椰菜絲,好有口感~順便迫自己食多d菜呢!!!

份量煮得太多,第二日就攞埋返公司做lunch~五顏六色好開胃,食得好開心!

精美食譜:-

食譜來自: 大蚊


4 則留言:


  1. Hallo! Happy Easter
    你似乎好鍾意螺絲粉耶....me 2
     
    [版主回覆03/22/2008 15:11:00]唔係,只係買咗一大包要清倉,今次終於食晒喇! 我鍾意食蜆殼粉多D~哈哈~

    回覆刪除
  2. 樣樣配料我都鍾意!
    [版主回覆03/22/2008 22:12:00]謝謝! 有時簡單配搭都可以好好味呢!

    回覆刪除
  3. 我唔鍾意食螺絲粉>< 鍾意食長通粉同貝殼粉 ^0^
    [版主回覆03/22/2008 23:54:00]我喺超市搵唔到貝殼粉~唔知點解~

    回覆刪除
  4. 可能咁O岩賣晒, 我都買倒
    [版主回覆03/23/2008 00:07:00]等我去第二間超市八吓先~CITYSUPER太貴~我會去睇但唔會買哈哈~

    回覆刪除