2008年3月28日 星期五

南洋炒粿條


 
 大蚊嘅lunch box唔可以咁單調! 我要將帶飯變成樂趣!!!

心血來潮想食韓式粉絲,走去citysuper真係有喎! 不過要成三十幾蚊包,睬佢都傻! 轉買呢隻粿條~有新食材玩好鬼興奮!

呢種麵條係比較東南亞嘅~炒法同味道有d似金邊粉~煮之前用水浸軟佢再炒就ok! 放湯都得! 當然要帶飯就用炒法比較方便!

仍然係用咗好多料 (帶飯嘅好處!),食唔晒呀! 不過罐午餐肉俾我食晒喇! 食咗3日喇!好開心!

冇甜豉油,自己用老抽+糖+魚露撈咗個汁出黎~都似原裝版本~幾好味架!

 

粿條的樣子 - citysuper 買,11蚊有400g,足夠7碗份量~~~

粿條的小小歷史: "這道菜原是窮人吃的。隨著時間的變遷,人們開始在粿條中加入不同的材料。炒粿條現在已經成為新加坡人最愛的其中一道風味小吃" - quote from visitsingapore.com

精美食譜:-



食譜來自:   visitsingapore.com


1 則留言: