2008年3月29日 星期六

韓式炒粉絲


整咗南洋炒粿條之後都係對韓式粉絲念念不忘,走去金巴利街買咗包粉絲返黎! 嗰度有好多韓國食材鋪頭,幾多嘢睇~不過當日係同白老鼠先生一齊去,咁我買完就急急腳走喇!

粉絲味道滑好多,食落亦冇咁多油! 今次我加咗冬菇~其實係我第一次煮冬菇呢! 味道都ok!
韓式粉絲個樣:-



500g賣20蚊,citysuper要36蚊! 梗係唔捨得買啦!!

我浸咗佢,煮滾再過冷河,跟住就可以放湯/炒架喇!

精美食譜:-


食譜來自: 大蚊


10 則留言:

  1. 上次買咗一包. 差不多擺到過期都未整
    最後都係俾媽咪攪掂咗佢
    [版主回覆03/29/2008 09:59:00]要打鐵趁熱呀!
    買咗要即整~唔係就唔記得咗佢.....跟住就過期............

    回覆刪除
  2. 我個包都放埋一邊好耐, 等我都整o左佢先! 想問...d粉絲要浸幾耐??
    [版主回覆03/29/2008 22:21:00]粿條我浸半個鐘就炒得~
    粉絲呢浸完都硬,所以要再煮熟先得!

    回覆刪除
  3. woow  我超愛食呢隻韓式粉絲架!!! 不過我會放湯 + 泡菜食...or 打邊爐時 + 埋落去...等佢索晒 d 湯汁...哇....超勁好味架!
    [版主回覆03/29/2008 22:23:00]你嗰隻粉絲喺邊樹買啊??
    泡菜味道我不太喜歡~而家想放湯,不過唔知隻湯底點整?? 即係清甜得黎又好濃味嗰隻 (唔知自己講乜!),諗諗吓可能係牛肉湯底~no way!!!

    回覆刪除
  4. 嘩! 好正wor.
    [版主回覆03/30/2008 13:56:00] THANKS!

    回覆刪除
  5. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年3月30日 上午8:10

    D粉絲好似魚翅咁
    [版主回覆03/30/2008 13:29:00]d魚翅有粉絲咁粗就好lor~~~

    回覆刪除
  6. 嘩 !! 你真係中, 西, 意, 日, 韓, 港式, 樣樣都掂 wor !!
    [版主回覆03/30/2008 13:28:00]我好貪玩~咩都試吓玩吓先安樂呢!

    回覆刪除
  7. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年3月30日 下午3:00

    (Empty)
    [版主回覆03/30/2008 17:24:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 我係韓國舖頭仔買架, 不過就唔記得咩牌子耶....咁不如海鮮丫...橫樹你雪櫃應該有好多帆立貝 / 帶子 / 龍脷柳之類既...right? 大契
     
    [版主回覆04/05/2008 17:16:00]冇錯! 我都儲緊d海鮮整海鮮鍋!!

    回覆刪除
  9. 好美味啊!
    我買過一包中國打邊爐用嘅 粉絲 .  味道同口感同韓國粉絲一樣, 又係煮唔溶嘅, 平很多呢!
    [版主回覆04/12/2008 01:27:00]我鍾意佢滑滑溜溜嘅feel~好煙un呢!

    回覆刪除
  10. 我都買了1大包粉絲, 就正正係city super呢。
    過兩日會整^^
    [版主回覆07/30/2008 21:36:00]好呀! 唔難整架!

    回覆刪除