2008年3月30日 星期日

蛋黃汁菠菜扁意粉

 


靈感湧現,創作咗呢個意粉!



喜歡食扁意粉,可惜去開間惠康而家冇得賣,要走去海港城間'鬼佬惠康"先買到! 買咗先知係菠菜味~仲好,健康d!

個汁又係即席諗出黎架! 蛋黃汁係我上網搵咗d資料再用"大蚊土法"炮製出黎~味道唔錯~下面食譜個汁料份量唔多,啱啱好痴住d意粉,帶lunch box 唔怕溜汁!

用咗蛋黃,d蛋白我攞咗去蒸再切條~係咪好靚呢? 至於點切出黎,先賣個關子,遲少少再同大家講啦!!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

特別通告:

大蚊廚房1週年慶典~~~明天請早過黎睇終極挑戰!!

7 則留言:

  1. 蛋黃汁 ?!!  好特別 wor !!  我都喜歡扁意粉 !!! .......
    [版主回覆03/30/2008 13:27:00]謝謝! 平時成日煮紅汁白汁好厭呢~得閒都要諗d特別汁呢!

    回覆刪除
  2. 咁多款意粉中, 我都係(最)鍾意扁意粉! 好岩呢D汁!
    [版主回覆03/30/2008 22:53:00]扁意粉個質感係最正架! 質地亦係最滑!
    普通意粉...就係太普通喇! 而且有一點點快餐味道呢~~
     

    回覆刪除
  3. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年3月31日 清晨7:16

    似薯條多d,妳整食物既層次越來越高
    [版主回覆04/05/2008 17:16:00]thanks! 整得靚d~食都食得開心d!

    回覆刪除
  4. ※※※PUCCA※※※2008年3月31日 晚上7:06

    你唔講真係點都估唔到係蛋白,厲害
    [版主回覆04/05/2008 17:16:00]唔想用咗個蛋黃就浪費咗蛋白~所以用埋佢~哈哈~

    回覆刪除
  5. 白色果條就係蛋白麼? 你用咩器具切成咁呢?? 好得意呀)))))
    [版主回覆04/05/2008 17:15:00]係呀! 就係蛋白! 個器具我要得閒d先可以post出來~黎緊你會見到我好多菜式都會用到佢呢!!!

    回覆刪除
  6. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年4月5日 下午5:46

    同意
    [版主回覆04/06/2008 01:05:00](Empty)

    回覆刪除
  7. 你有無攪拌器呀??
    用攪拌器打蛋同麵粉, 打到一大舊就再加麵粉, 重復又重復, 打到佢地變粉, 搓揉一下, 錄到又長又thin, 摺埋佢, 切做意粉, 烚左加d汁就好好味啦!!
    [版主回覆08/01/2009 20:26:00]我有呀!
    我都見過類似食譜,唔駛用egg mixer,就咁搓,整新鮮麵條好似好好味咁呢! 有時間我都想整!!

    回覆刪除