2008年3月23日 星期日

西蘭花芝蛋批 Crustless Broccoli Cheese Quiche

 
美好廚房又有好介紹! 個名又好吸引~賣相都好得!


專程去二記買咗個5吋菊花批模 (我第一次去二記呢!!),買咗之後好擔心,驚佢太大入唔到爐! 返到屋企度一度,好勉強~要斜斜地擺先可以關埋門!

我以為入爐嘅模會好貴~點知原來都只係$12,好抵買呢!!

味道好香~咬落口感好正~呢個批係冇批皮架~冇咁肥! 我焗咗一個做晚餐~又焗多個做第二日嘅lunch~叮番熱黎食都keep到個質感,正!

精美食譜:- d



食譜來自: 美好廚房


9 則留言:

  1. 好特別呀
    [版主回覆03/24/2008 13:13:00]謝謝!

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年3月23日 下午2:18

    如果我有得食就開心{屎}啦!

    [版主回覆03/24/2008 13:13:00]哈哈~復活節快樂呀! 有冇出街玩呀?

    回覆刪除
  3. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年3月24日 下午1:51

    買餸囉
    [版主回覆03/25/2008 20:04:00]我都係~easter 假期都煮咗好多嘢呢!!!

    回覆刪除
  4. 好好味啊!!! 好想睇下切出黎個樣係點架 ~~ ^^
    [版主回覆03/25/2008 20:04:00]其實呢個整得好薄~切咗出黎都唔係好覺~而且我冇落油~有d痂底~哈哈~

    回覆刪除

  5. 見你次次都焗多個留番 lunch 食...係咪想引死 d 同事呢
    咁 d 蛋汁即係代表批底, right?
    [版主回覆03/25/2008 20:03:00]冇錯! 我嘅目標係收佢地$$$包飯! 哈哈!
    蛋汁係批底加批中間加批面~哈哈~其實原理都好似蒸水蛋咁呢!!!
     

    回覆刪除
  6. 咁加多位丫, 唔該!
    [版主回覆03/26/2008 20:59:00]過黎做啊?? send 個resume 過黎先~
    今日睇新聞,話而家多咗人"搵工",咁d recruitment 公司好似好旺咁啦,點知原來d人只係諗住跳吓草裙舞,等boss加多d salary,咁d recruitment 公司俾佢地激死咗!

    回覆刪除
  7. 講真做生不如做熟麻...除非真係好惡頂架啫....你公司請咩 post 先?? hehehe~~~ 我做 a/c 喎...
    [版主回覆03/27/2008 23:12:00]唔知呢~我未轉過工,呢份工我由暑期工返到而家都冇轉過!
    我嗰邊冇a/c 呢個post架呢...

    回覆刪除
  8. 嘩...好勁喎...咁你公司一定好好做啫...好羡慕耶
    [版主回覆03/28/2008 22:23:00]係我懶咋~哈哈~
    不過公司d同事幾好,氣氛都好開心嘅~~~

    回覆刪除
  9. 我想問要用幾多度去焗架?
    [版主回覆06/28/2009 00:33:00]你可以用180度焗啦!
    我整呢個時仲用緊多士焗爐~冇得調教溫度呢!!

    回覆刪除