2007年5月31日 星期四

朱古力芝士蛋糕



(3月時候嘅作品,終於可以post番出黎~)
去開沙田間西田,買了一包朱古力粒,500克四十蚊抵到爛!忍唔住要即刻返屋企整個 "朱芝"!
找遍市中心超市(其實都只係2間百佳)都搵唔到朱古力清蛋糕(一間太細冇得賣出爐麵包,一間太大太好賣賣晒!)但真係好想整,結果買左一舊嘉頓雪芳蛋糕頂檔。

味道好一般呀,自己唔太鍾意朱古力芝士個種味,加埋甜到漏朱古力雪芳蛋糕,真係有d古怪!唔夾囉!
最搞笑我本呢諗住落脆脆做夾心,點知唔記得左落,最後格硬將佢地放左o係餅面,個樣有d趣怪,口感都ok!不過呢,個餅就變得好難切,把刀一掂埋d硬晒既脆脆,個蛋糕就散開...
(d裝飾...唔ok啦...新手水準...而家好d咁啦~)
心急整蛋糕既後果...下次唔好喇!


16 則留言:

  1. 40疥500g係咪煮食用?朱古力同芝士夾唔夾?我都想試下~^^ 你唔用消化餅底?

    回覆刪除
  2. 蠍 : 係呀 ! 嗰包係一粒粒圓形朱古力 ( 係咪叫 朱古力鈕 ?!) ,有白朱味同牛奶朱味揀 ! 我其實唔係太鍾意食 消化餅 ,覺得陣味好油 ~ 或者應該試吓用其他餅乾 ~~ oreo 都唔錯,不過要去咗 d 白色夾心 ,好似好浪費咁 !

    回覆刪除
  3. 唔知味道得唔得呢~我男友好鍾意朱古力嫁~

    回覆刪除
  4. Little four : 之前出去上堂學過整朱古力裝飾,不過學過嘅嘢俾番晒 阿蛇 喇 ~~~( 不用功的學生 ) 結果自己整嘅時候就由零開始, 溶朱古力 都唔掂 ! 成日 燒燶 朱古力好無奈 ~ 而家好好多喇 ! 起碼做到 d 圍邊 ,但 扭條 嗰 d 就未掌握到 !

    回覆刪除
  5. kinki : 我見人地整嘅朱古力芝士蛋糕都話整得好好味,味道好夾….我自己嗰個味道一般… 技術問題 ! !! 我都好鍾意食朱古力,但只係鍾意 黑朱古力 !

    回覆刪除
  6. 我也很喜歡黑朱古力 !照片中蛋糕的朱古力有點開始溶化的感覺,是真的嗎 ?

    回覆刪除
  7. Sing : 黑朱那種苦苦的甜味 … 像極了戀愛的感覺 … 白朱 ,只得個甜字,太沒味道,像初戀,單純沒味道呢 果仁朱 ,太多雜質,簡單的戀愛世界夾雜了太多第三者第四者 … 酒心朱 ,像是隱藏了太多秘密,隱瞞著愛人,又有什麼意義呢 ?? 黑朱 ,簡單,直接,苦的味道過後就是甘甜 … 太完美了 !  
    啊 ! 那不是溶化,而是我掃個朱古力面掃得唔平均,引致 凹凸 不平 … 哈哈 ~

    回覆刪除
  8. 放脆脆0係面都幾特別丫, 我整過朱古力mousse, 但未試過整朱古力芝士凍餅, 唔知邊樣會好味d呢?

    回覆刪除
  9. 用消化餅底好呀!!!係呀!!朱古力味太重身,會容易蓋咗芝士味,但你心急都做到好多花款呀!!!

    回覆刪除
  10. 泡泡茶 : Hello! 我覺得朱古力脆脆好好味呀~~~又襯個餅,所以夾硬都要擺落去,變咗做 朱古力脆脆面 ~哈哈~

    回覆刪除
  11. Hallelujah YY Cake : 有時以為d嘢 好穩陣好易整 ,結果真係出人意表! 都唔係整咗好多花樣,只算係 草草了事 ...可以整得好好多架! 我個人就係冇耐性,想做就要做,唔等得,煮嘢食可以 訓練 吓我嘅 耐性 !

    回覆刪除
  12. 個圍邊....好靚啊 下次多D時間,仲可以唧D音樂符號添啊

    回覆刪除
  13. 車厘厘 :   哈哈 ~ 咁都俾你諗到 ! 本身我係想整 格仔花紋 架 (!?) ,結果失敗咗 … 睇落真係有 d 似 五線譜 同 音符 ~~ 哈哈 ~~

    回覆刪除
  14. 你個cake 個樣都ok, 我都整過朱古力cheese cake, 一樣是很難切. 而且又不夠硬

    回覆刪除
  15. Chip n Dale 遊樂團 : 我未必會再次整呢個cake,唔好味......寧願試吓整其他 新口味 嘅餅~ 最近搵到個食譜係 桃駁梨 蛋糕 ,又 心思思 想整~唔知啱唔啱 時節 呢?

    回覆刪除