2008年1月15日 星期二

椰絲蛋白餅乾

 

 
甜椰椰,不過又幾好評喎!



個譜超簡單~打蛋白又好好玩,撈埋椰絲個樣好搞笑 ~~~好可愛呢!

搓成一粒粒再攞去焗,個樣好似一粒粒雪莎咁~好鬼靚!

甜到漏,好邪惡呀!

精美食譜:- (一共整咗大將30小粒)

 
食譜來自: 為食貓

8 則留言:

  1. Morning 大契!
    No. 1
    我好鍾意呢款小食喎....樣子可愛, 可唔可以教得冇咁甜呢?? 宴會小食點少得佢呀))))) 點解要隔暖水打既? 不過又真係幾簡單喎, 好又列入 wait list 先!
    [版主回覆01/15/2008 13:25:00]唔知點解要隔暖水打.....我都係照食譜做....應該唔關殺菌事啦,之後都要焗嘅..........
    我諗你可以要"少甜"嘅,不過d蛋白會唔會比較難打得起(我估吓架咋~冇乜根據....

    回覆刪除
  2. 你整好多曲奇喎!! 我就比較少玩呢樣
    [版主回覆01/15/2008 20:55:00]幾好玩呀~最近都係玩曲奇多d~好耐冇整蛋糕喇!!!差唔多4個月喇~哈哈~

    回覆刪除
  3. 食落去係唔係好似食空氣甘架?!
    [版主回覆01/15/2008 20:53:00]又唔係喎! 幾實在架個口感!

    回覆刪除
  4. 你用左幾多隻蛋呀?
    [版主回覆01/15/2008 20:52:00]1隻蛋白大約30g,應該係3隻蛋!

    回覆刪除
  5. 睇下好啦, 甜野唔o岩我, 哈哈
    [版主回覆01/15/2008 23:14:00]其實我都係請晒人地食~太邪惡喇!

    回覆刪除
  6. 個樣超正.. 但好似有難度喎
    [版主回覆01/16/2008 21:29:00]唔係架~ 你睇我個食譜,得3樣材料3個steps! 不過要有打蛋起幫手就會好d!

    回覆刪除
  7. ~ 個人嚴重聲名 ~

         
    [版主回覆01/19/2008 21:40:00]唔好咁激心啦! 我地都好支持你架! 激氣個樣唔靚架! 唔好咁啦!

    回覆刪除
  8. since u said it's too sweet, do u think it'll affect the end results if i add lesser sugar?
    [版主回覆07/13/2009 21:08:00]i think you can reduce a bit sugar, say, 10g?

    回覆刪除