2008年1月5日 星期六

叉燒腸仔炒飯


 


放假,懶,唔想落街買餸,又將雪櫃剩餘物資搜刮出黎~炒一個飯先!

連生菜都冇,炒咗蛋、叉燒、腸仔,據說蛋應該係炒飯時最後先落,兜勻佢上碟~不過家傳做法係先炒成蛋塊,上碟再回鑊,咁樣食落先有口感嘛!!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


10 則留言:

  1. 既方便,又容易,仲好好味添! Yummy...
    [版主回覆01/05/2008 16:39:00]所以屋企成日都要有儲糧,咁就唔驚餓親啦!

    回覆刪除
  2. 呢個飯炒得好啊 but 我唔鐘意食腸仔
    [版主回覆01/05/2008 16:38:00]噢.......咁都可姆炒其他配料嘅!
    咁你去BBQ咪唔會燒腸仔囉??

    回覆刪除
  3. 走蔥丫唔該
    [版主回覆01/05/2008 16:37:00]我都唔食蔥架~所以冇問題架!

    回覆刪除
  4. 我都好耐有炒過飯了. 以前好鍾意加茄汁去炒. 變西炒飯
    [版主回覆01/05/2008 16:39:00]heehee~我口味同你相反,唔喜歡食西炒飯呢!!!

    回覆刪除
  5. 我今日都要整炒飯, 不過係都係菠蘿海鮮, 因為太太要求encore
    你哩個炒飯, 有點似福建炒飯喎
    [版主回覆01/06/2008 01:27:00]好嘢梗係要encore啦! 不過而家唔係太敢煮d嘢食有咖哩粉/黃薑粉,d食具同毛巾染晒色有排都洗唔甩呀!!!

    回覆刪除
  6. 掂! 岩晒我呢啲懶人! YEAH!
    [版主回覆01/06/2008 01:28:00]有時好想煮,但盲係懶得去買餸囉!!!

    回覆刪除
  7. 今次煮泰式酸辣汁配菠蘿海鮮, 仲正呀, 哈哈
    [版主回覆01/07/2008 20:59:00]你真係好有心機呀!!!! 我又要偷師呀!!!

    回覆刪除
  8. 簡單得理 我都經常食架 !


    你無睇錯 , 亦不是我寫錯 ,
      " 硫磺老火湯 "
    可能平日你飲左都唔知呢 !
    [版主回覆01/07/2008 20:59:00]嘩! 你個湯好似好得咁喎!

    回覆刪除
  9. Fatgarfield 肥加菲2008年1月8日 下午1:10

    Me too, I cook the egg BEFORE the rice ga...
    [版主回覆01/08/2008 21:08:00]yeah! it's really delicious!!!!

    回覆刪除
  10. sumsum@STARWEDDING2008年4月17日 晚上7:03

    大蚊大蚊,我見有白飯在雪櫃就拿嚟學妳炒飯,但係炒到D飯好林,炒到我成身汗,其實妳真係大師父,好叻啊
    [版主回覆04/19/2008 11:53:00]初初落場總係會有D手忙腳亂~振定d! 煮多幾次就ok架喇! 加油!!!

    回覆刪除