2008年1月7日 星期一

帆立貝蕃茄焗通粉


 
一個人喺屋企,諗住落街買d材料預備晚餐~點知鎖匙唔見咗! 咁即係困獸鬥啦! 好彩屋企都算係一個小型糧倉,唔係就餓得死喇!

上次焗飯成功咗,今次就玩少少變奏,飯變通粉,食落口感都幾得意!

食得好飽,好滿足!

精美食譜:-
 

食譜來自: 大蚊


10 則留言:

  1. 你好喜歡帆立貝喎, 好多味都係用佢喎 
    [版主回覆01/07/2008 20:38:00]我喜歡架! 不過其實係因為我一次過買咗一大盒帆立貝.......已經用完喇! 暫時唔會再用住~哈哈~~~

    回覆刪除
  2. 汁料都是一樣的嗎 ??
    或許我都要買多幾支汁係屋企先得了
    [版主回覆01/07/2008 20:40:00]我暫時係識整呢隻汁咋~~哈~
    得閒會試吓白汁,唔知仲有咩汁可以煮呢??

    回覆刪除
  3. 啲帆立貝係唔係上次整日式燒餅整剩架?!
    你唔見左條鎖匙仲甘有閒情整野食既?! 比著我一定發晒戍甘四圍搵喇!
    [版主回覆01/07/2008 20:46:00]係同一包帆立貝呀....一次用幾粒,都要用幾次先用得晒!
    疌知道條 鎖匙擺咗喺公司~所以唔驚囉!!!

    回覆刪除
  4. 用快熟通粉?  我又真係未唸過!
    [版主回覆01/07/2008 20:44:00]資源有限,要物盡其用呀~~~~~

    回覆刪除
  5. 好正wor! 你隻焗野的碟係邊度買ga? 我上次見到有但要成$50一隻~!
    [版主回覆01/07/2008 20:49:00]唔駛咁貴!!係山崎麵包換架! 儲印花再俾幾蚊就有架喇!
    而家冇呢款,最近係換四方碟,你呢個樣架: 黑椒炒椰菜

    回覆刪除
  6. 聽完 !
    即時心寒
    唔會掛 佢地有成廿幾間分店
    嚇死我啦 !
    [版主回覆01/07/2008 22:23:00]唔好意思啊! 因為我次次join d 幾千蚊嘅package (其實都係三千蚊...),我男友就話我蠢,唔應該咁樣喎!
    不過你join大機構,應該好d嘅! 但真係要勤d做呀!!!

    回覆刪除
  7. 唔係d材料都炒熟晒咩,
    焗咁耐會唔會好乾呀!
    [版主回覆01/08/2008 13:47:00]我個爐得600W,咁細火唔會乾啦!!!

    回覆刪除
  8. ※※※PUCCA※※※2008年1月8日 上午9:08

    鎖匙搵返未?你d帆立貝好襟食,我通常一煮就煮晒一盒
    [版主回覆01/08/2008 13:45:00]搵番喇! 謝謝關心!
    我慳呀嘛~~~~哈哈~其實得丟一個人食嘅話,一次食唔到咁多呢!

    回覆刪除
  9. 我始終都係未試過整帆立貝添...睇見你整得咁精彩真係要試試先得
    [版主回覆01/08/2008 21:07:00]佳寶呀!快d入貨啦!
    係呀,我上星期BBQ食咗你介紹嗰間凍肉鋪嘅羊扒,真係好得呀!!!

    回覆刪除