2008年1月10日 星期四

朱古力碎片曲奇


形狀好可愛,又冇之前d作品咁"隨意"喇! 呢個味道都幾好,質感就似餅乾多過似曲奇!

蝦碌事件: 屋企有包"baking chocolate button",我攞咗黎整曲奇! baking唔一定等如可以入爐架嘛! 偏偏我又遊魂,搞到朱古力溶掉了.......如果唔係賣相可以更靚呢~~~

精美食譜:-



食譜來自: 呢度



5 則留言:

  1. 個賣相都ok 呀. 只係隻手易污糟d 啫
    [版主回覆01/10/2008 21:17:00]好彩d朱古力冇燶,如果唔係就唔食得喇!!!

    回覆刪除
  2. 正!
    [版主回覆01/11/2008 21:00:00]謝謝! 幾好味架真係!

    回覆刪除
  3. 咳呀, 食唔到呀
    [版主回覆01/11/2008 20:59:00]咁啱?? 我呢幾日都咳到痴肺呀! 好慘!!!
     

    回覆刪除
  4. 你上一篇話你呢排中意左整曲奇原來係真架喲! 又多一篇曲奇食譜分享喇!
    [版主回覆01/11/2008 20:57:00]陸續有來架! 恜目以待啦!
    有咩好味曲奇介紹吓??

    回覆刪除
  5. 個樣有 d 似麻糬咁, 好唔好食架..... , 我好想試下啫...
    [版主回覆01/15/2008 13:46:00]都幾好味~但可能厚咗d,整出黎唔夠鬆囉!

    回覆刪除