2008年1月6日 星期日

黑椒炒椰菜


 


口淡淡,炒個惹火d嘅菜歎吓!

食日本嘢好多時都會叫碟炒雜菜,好鬼好味~椰菜就係其中嘅主要材料喇! 好想可以炒得出呢味菜,但係又冇食譜喎~~~~~~唔係好記得要炒D乜!

將雪櫃嘅剩餘物質攞出黎,炒埋一碟就得架喇~~我好鍾意黑椒,個味道好正呀!不過媽媽就話太辣了一點!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

4 則留言:

  1. 椰菜好甜又有益,好掂,等我都炒碟做晚餐先!
    [版主回覆01/07/2008 20:54:00]好呀好呀! 可以加多d配料例如紅蘿蔔呀咁!

    回覆刪除
  2. 清淡不過好似好好食禁wor~~
    [版主回覆01/07/2008 20:54:00]幾惹味架! 你都可以試吓!

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2008年1月7日 上午8:57

    我都整左個椰菜卷,好好味
    [版主回覆01/07/2008 20:53:00]椰菜咁硬,好似好難包咁,等我過黎偷吓師先!

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年1月8日 清晨6:02

    呢味都係"素菜"
    [版主回覆01/08/2008 13:54:00]我好少整素菜架! 因為我係食肉獸!!!

    回覆刪除