2008年1月13日 星期日

迷迭香烤薯@jamie oliver


 
睇咗jamie oliver at home 嘅X'mas版,揀咗當中最易嘅烤薯黎玩吓~鍾意睇佢d節目好耐架喇,就算係未識煮嘢食嘅時候已經好鍾意佢~識煮嘢食嘅男人真係好charm呢~~~睇咗咁多集,都係時候要實習吓呢!

賣相ok,味道都幾好~簡簡單單作為午餐都唔錯架! 不過....................

 

食完之後覺得好唔舒服,又好暈,我諗係因為我唔係好受得到rosemary嘅味道.......食嗰時冇嘢架~食完諗番起陣味都想嘔...........原本諗住要善用嗰盒新鮮rosemary,打算一連煮幾餐rosemary,例如曲奇、焗雞扒呀咁.........而家乜都唔駛整喇!

精美食譜:-



食譜來自: jamie oliver


5 則留言:

  1. 身體仲有冇唔舒服呀? Take care~
    [版主回覆01/13/2008 11:21:00]過咗幾個鐘就冇事喇! 謝謝你的關心!

    回覆刪除
  2. 係咪敏感呀.??小心d la.
    .順便問下新鮮的迷迭香可以係邊問
    [版主回覆01/15/2008 13:42:00]可能係敏感,以後唔敢食喇......
    你可以去citysuper買,我呢個係喺market place 買架!

    回覆刪除
  3. 我所有 seasoning 都係呢隻牌子架!
    [版主回覆01/15/2008 13:35:00]我冇信心再買呢隻喇....或者用番d dry herbs囉!!!

    回覆刪除
  4. 烤薯我都想整好耐,
    睇見你嘅烤薯,
    一於聽晚試吓先。
    [版主回覆01/15/2008 13:34:00]記住要落多d香草呀! (如果唔敏感嘅話!)
    加油呀!!!

    回覆刪除
  5. 我MISS左jamie at home 呀...
    [版主回覆01/20/2008 01:34:00]噢~~~~而家好似冇regular播架!
    我都係咁啱見到電視節目表有得睇先至識去睇咋!

    回覆刪除