2007年4月23日 星期一

魔鬼蛋

 

圖左: 算係成功   (但唔靚!)                                                     圖右: 好明顯係失敗之作



跟為食貓個譜整"魔鬼蛋",點知失敗咗......個醬太稀喇!
今次唔落鮮奶,終於ok,不過唔見咗d唧咀,淨係用唧袋剪個口......賣相好騎呢! 佢話好核突!
最搞笑我影相時擺咗個
雞型紙巾盒襯底,阿kenji見到問我"阿嫂你拜神呀"?......笑到我~~

製法: (食譜from為食貓)
1.  蛋煮至全熟,去殼,直切開二,用匙取出蛋黃弄碎。

2.  加入沙律醬,胡椒粉及淡忌廉入蛋黃,拌勻,入擠袋,將蛋黃擠入蛋白中,加喜愛食品作裝飾。

8 則留言:

  1. 魔鬼蛋? 好搞笑喎, 點解叫魔鬼蛋呢?? Hi~我叫summer (化名), 都好中意煮嘢食, 尤其係蛋糕甜品!! 我哋不妨交留一下呀!!!

    回覆刪除
  2. 我之前都有睇過呢個食譜~ 不過平時兩口子在家又不會特別做小食…唔知幾時先可以試下整呢!? haha 

    回覆刪除
  3. summer : 歡迎歡迎!  蛋糕甜品我都好鍾意整,不過好多時整咗出黎我都唔會點食,太肥喇~~又唔可以成日整呢~~~~所以都會煮吓餸咁~~! 跟據為食貓,魔鬼蛋名字由來: " 魔鬼蛋即party eggs, 因為賣相太吸引又好吃,會令人吃完一隻又一隻,甚有魔力 !" 當然,佢就整得好靚,我就要再努力d~~~~

    回覆刪除
  4. Cherie.果子 : 我都係兩口子呀~ 如果餐飯唔夠餱都就可以整呢個架~ 例如晚餐有一湯一餸 (仲要係肉嗰種餸),好似唔多夠飽,整多2隻蛋就good! 因為易整,就算只係整2隻都唔會覺得好"晒"功夫! 當然要2個人都鍾意食蛋先得啦!

    回覆刪除
  5. Tino : 睇你個相薄先知你係邊個~好鬼馬呀~~~~~ 好耐冇見喇! 你最近仲有冇研究煮嘢食? 幾時去你屋企煮番餐?

    回覆刪除
  6. ※※※PUCCA※※※2007年4月24日 上午9:01

    E...幾簡單喎! 賣相都唔係好差吖!最緊要好食

    回覆刪除
  7. 呵呵~thanks... 咁我地唔夠飽既時候試下先~

    回覆刪除