2012年7月7日 星期六

Mango Mousse Cake



老友 JoJo 生日,炮製了佢最喜愛的芒果蛋糕! 因為要帶出街的關係,所以加多了一點魚膠粉,圍上膠邊才敢拿出去!





是晚生日飯於美味西班牙餐廳舉行,原本想給壽星驚喜,但於晚餐接近尾聲時給白老鼠先生踢爆了,唔識做呀!!!

每次切蛋糕都好緊張, 不知裡面"見唔見得人",好彩層次分明,果粒分佈平均,芒果亦很鮮甜,味道夠creamy。 時間關係沒有作特別佈置,希望JoJo見諒!


精美食譜:-




食譜來自: 大蚊






 



大蚊廚房食譜小烤箱煮大餐推出,


大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1
 
請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!   


1 則留言:

  1. Hi...........我叫yvonne也可以叫我萬師奶,2012年7月24日 中午12:06

    750g....糖....咁多呀
    [版主回覆07/24/2012 13:25:39]對不起,應該是75g \
    :O

    回覆刪除