2012年9月16日 星期日

竹炭戚風蛋糕 (光波爐食譜)




明明之前弄過的戚風靚到暈架,點解今次咗醜小鴨架? 嗚嗚......(相關閱讀:  、






都係因為呢個廚寶累事? (Jusco 有售,$95)




首次用竹炭粉焗蛋糕,加上醜醜的外表,"黑咕核突"的造型簡直係趕客! 不過呢,當你合上眼,將蛋糕放進口中細意品嚐,其實佢係一件質地唔錯,亦沒有任何奇怪味道的香軟蛋糕耶@@!

竹炭粉沒有任何味道,但它卻有幫助腸胃蠕動,幫助消化,也有助於排除體內雜物,於一般烘焙店有售。

到執筆寫稿之時,再發覺"醜蛋糕"的問題所在 - 大蚊根本將蛋榚倒轉了! 這個是底部啊! 怪不得咁醜樣~~~~ 唔通真係因為個蛋糕黑得滯得唔到個底面分別? 真的好烏龍啊......


精美食譜:-
 


食譜來自: 大蚊



 
 大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,

大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!

2 則留言:

  1. 我想問竹炭粉可以係邊度買到呀?
    [版主回覆10/04/2012 23:42:11]要在烘焙專門店才有!我是在二德惠買的!

    回覆刪除
  2. Hi, 請問呢D 戚風蛋糕點樣先會容易脫模呢 ?
    ( 我有馬上倒扣放涼, 但次次都不能自動脫模, 我係用廚寶,
    倒漿前已經查哂煮食油在整個廚寶內. )
    普通煮食用既油可以嗎 ?
    其實廚寶要不要先在光波爐內一齊預熱才放漿 ? 因我沒有預熱廚寶呀, 只係預熱光波爐咋
    還有呢D 戚風蛋糕要不要加泡打粉嗎 ?

    多謝指教 ! 謝謝 !

    回覆刪除