2012年9月12日 星期三

PHD 手拉薄餅活動



上星期參加了PHD 舉行的"手拉薄餅活動"~~




是次event的地動史無前例地近 - PHD 的店只距離大蚊家5分鐘步程,嘩哈哈!!!!! 放咗工都仲有時間返屋企換埋衫先至施施然到達現場 XD。




一直以為PHD 只係做外賣,原來佢地係有提供堂食服務架!




未有Pizza 食之前,店員奉上餐前"小"食,看看這陣容一點都不"小"呢! 大蚊最喜歡上排中間的芝士條,外脆內軟,十分滋味! 加下的墨西哥薄脆也很美味呢!




活動第二part,由薄餅專家Carlos為大家介紹PHD手拉薄餅的特色。 Carlos來頭不少,曾經創下7小時手拉千多塊薄餅的紀錄,即平均24秒就能拉出一塊薄餅,厲害!

Carlos表示:"製作手拉薄餅最重要是細心,當中每個細節,時間及溫度都要準確地控制,每個步驟亦需要完美地進行。只有這樣,才能製作出質素最好的麵糰,令批底香軟美味。" 收到!




旁邊是一個簡單的"薄餅標準圖",薄餅優劣與否,除了味道之外,外觀、批底口感、整潔度和製作速度也同樣重要!

 

 


來看看製作薄餅批底的竅門吧!  每個手拉薄餅均以優質的北美小麥麵粉製造,手拉薄餅專家會先用攝氏32度溫水開粉,再混合PHD特別研製的酵母粉。麵糰製成後,手拉薄餅專家必須把握於30分鐘內將麵糰分砌成一個個的小麵糰,否則分砌時間過長或溫度下降都會影響薄餅質素。最後把分砌好的小麵糰置於一個攝氏1至4度的恆溫雪櫃內,以低溫發酵兩日,薄餅味道及品質便會達至最佳效果!

這些就是經過了兩日發酵的麵糰,模樣好可愛耶!




跟住Carlos於麵糰灑上粟米粉,再用手掌以陰力由內向外壓,將發酵時所產生的多餘空氣排走。然後將麵糰搓拉10至15次,直至厚度適中,最後再將麵糰向上作90度旋轉拋起,令到形狀更均勻。亦因為此細緻的製作程序,令PHD手拉薄餅特別滋味無窮。



加上配料,就可以將個Pizza 放入焗爐喇!




示範過後,就到參加者製作自己的薄餅喇! 開頭有少許手忙腳亂,不過經過多位手拉薄餅專家的指導,大蚊終於拉出了這個批底,仲拋到幾下薄餅架!




每款配料都喜愛~~~ 唔係隨便鍾意食咩就落d咩料,所有配料的分量都有標準~~~




輕鬆完成!




等候焗Pizza期間,店員又送上了飯和意粉,最鍾意加上角的一款"芝士配滑豆腐雞皇飯",配搭很新穎,雞肉配上滑滑豆腐口感變得滑上加滑!




不得不提是這款經典脆香雞!  肉質嫩滑,惹味香口,果然係經典,好味過炸雞專門店,encore 之作!



偷望廚房,唔知大蚊個Pizza 得未呢?




嘩嘩嘩! 出爐喇! 個樣都算係幾靚仔喎! 點解小咗一塊嘅?




因為薄餅專家Carlos 為這個Pizza試了味,個評分好高呀!!!

Pizza 味道十分好,批底由於係手拉的關係,咬下去不是硬硬的麵包頭那種質感,而是輕身、略脆的口感。 多寶Pizza 的口味十分對胃口,很快大蚊同白老鼠先生就清了這個美味Pizza 喇!

你都想挑戰手拉薄餅? 而家有機會喇! PHD召集全港薄餅愛好者參加將於9月首次舉行的「PHD手拉薄餅挑戰賽」,挑戰PHD手拉薄餅專家精湛的技巧。所有參加者將可親自製作其專屬的手拉薄餅,感受一個獨特及充滿樂趣的體驗。


PHD召集薄餅愛好者參與首屆「手拉薄餅挑戰賽」

PHD手拉薄餅專家一較高下

 

PHD手拉薄餅專家將根據薄餅的外觀、味道、批底口感、製作速度及整潔度五個範疇,為參加者所製作的手拉薄餅評分。優勝者可獲得365PHD 手拉薄餅換領券,讓他們全年都能品嚐批底香軟柔韌,口感豐富的PHD手拉薄餅!活動詳情如下:



報名日期: 即日至2012913



比賽日期 舉行分店

2012923日(星期日) PHD青衣分店

2012929日(星期六) PHD沙田瀝源分店

2012107日(星期日) PHD小西灣分店



有興趣參加人士可於任何PHD分店索取或於PHD網站www.phd.hk 下載參加表格。填妥的參加表格可於2012913日或之前交回任何PHD分店或電郵至phdpizza@jrghk.comPHD手拉薄餅專家正期待任何人士的挑戰,展示他們對薄餅的熱愛!


快d報名參加啦!!




 


大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,


大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!

1 則留言:

  1. 哈哈~大蚊,呢個活動對於我呢個手搓麵包癡嚟講係好吸引,但因為活動地點太遠了,所以我推咗呢~
    [版主回覆09/13/2012 22:25:07]何師奶,咁呢度對你黎講都真係遠左D! 現場都有D小朋友一齊玩,我呢個大朋友第一次拋薄餅,又真係幾好玩!

    回覆刪除