2012年9月10日 星期一

菠蘿鴨胸煲仔飯 (光波爐食譜)


唔想買太多廚具塞爆廚房,想整光波煲仔飯膽粗粗用了(活動式)戚風模來試,結果湯汁都流乾了。 於是把心一橫買了光波爐專用的廚寶,看看效果如何。


廚寶- 於Megabox 吉之島專櫃購買~~


$95連蓋,盒上列明可煮煲仔飯、湯麵(?)、煲湯 (?) 和焗蛋糕~




洗好了米,加入水,放上配料,先焗了30分鐘,餸料已經ready 但d飯未得。多焗10分鐘,d 飯就ready,但餸料就over 咗少少,要再摸索一下個時間先。

白老鼠先生喜歡這個煲仔飯,而大蚊經過今次實驗,真係發現到光波爐可以取代多種煮煮食廚具,包括電飯煲!


精美食譜:-




食譜來自: 大蚊

大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,

大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!


1 則留言:

  1. 我個光波爐做咗我的儲物箱
    [版主回覆09/10/2012 22:49:33]我而家好少用煮食爐,而家連飯煲都可以收埋喇

    回覆刪除