2012年9月24日 星期一

天使脆脆 (光波爐食譜)

 不愛吃cream cake,只抆過一次cream (詳見: ),還要是上堂有專人指導下完成 (即係執手尾)。 今次膽粗粗挑戰天使蛋榚,全因被戚風+cream + 焦糖脆脆的組合吸引!



結果仍然係抆得好醜樣,完全唔能夠見人! 味道卻是一流的! 這個組合真的很magic,它可以令每次食蛋糕都走cream 的大蚊渾然忘記這個動作,還愈食愈想食多d cream,這個蛋糕一點都不天使,簡直是魔鬼上身!


下一站,當然要挑戰正版"魔鬼脆脆"吧?

精美食譜:-

 焦糖脆脆:

 

 

食譜來自: 大蚊


 
大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,
大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!

2 則留言:

  1. 今日整嗰陣用手打蛋白,唔知係咪咁,最後一倒落活動模就流曬出嚟,結果冇得焗:-(
    有冇辦法解決架?
    [版主回覆10/04/2012 23:40:23]蛋白真係一定要打起先掂啊! 如果你用手打......就要耐心一D :)

    回覆刪除
  2. 菜油是什麼?第一次整蛋糕..唔該

    回覆刪除