2007年4月17日 星期二

豆腐芝士蛋糕


向高難度挑戰,整豆腐芝士蛋糕,結果失敗......


失敗原因: 豆腐出水問題,倒極水都倒唔完,引致個蛋糕凝固唔到!
我覺得豆腐同芝士既味道都唔係太夾,放椰果亦都令個蛋糕切到散晒!
好在媽媽幫我清晒貨!


4 則留言:

  1. 你有無同d 豆腐出一出水呀? 我都未整過,但睇過下個食譜 好似話豆腐要出水喎~

    回覆刪除

  2. 謝茜嘉 : 出水出咗三個鐘架喇~ 都係唔掂~~ 下次多d黎坐吓啦~~~~~  

    回覆刪除
  3. 其實好簡單o架炸!!!!!!將豆腐切細粒之後放凍水落bow開火............煮到蝦眼水再將豆腐"瓊"水就得架啦!! 但如果用豆腐花就要溫柔d.........用篩面粉個d篩輕輕倒落去...........再黎匙"跟"好溫柔咁壓佢 我試過整兩次~~~第一次淨用百福滑豆腐...............得個滑字~~無豆味可言!! 第二次就兩溝...............又有豆味.......但無第一次咁滑~~食到有小小豆腐粒~~~口感好得意架!! 快d再整多一次啦!!!!!!呢個好好味啊!!!祝你成功啦!!

    回覆刪除
  4. .亞嘉. : 解釋得好詳細! 謝謝你! 等我重拾信心,會再戰呢個餅! 你都幾勁,夾埋2種豆腐一齊整! 好有心機呀!

    回覆刪除