2007年8月26日 星期日

檸檬慕絲杯 lemon mousse cup




 
 

整咗咁多蛋糕,最好味嘅始終都係第一個整嘅檸檬芝士餅! (你話死唔死? 毫無進步!)

應該唔會再整呢個餅, 驚冇咁好味, 幻想幻滅啊 (咩理論?)
咁唯有改整lemon mousse 啦!(呢句啱聽d!)
第一次整mousse 落蛋,煮個蛋糊味道甜蜜蜜喎!一路整一路偷偷地試食(即係偷食!),我知道今次會成功架!
3 杯芒果3 杯菠蘿鏡面,試下邊個味道夾d!
味道梗係正啦!檸檬不負我所望,繼續咁清新, 繼續咁吸引!
mousse 質感好軟滑,我整mousse 有進步呀!
今次用杯杯,第一次咁整,6 隻杯係ikea 買,到$9.9 有6 隻! 抵到爛!

唔整蛋糕冇咁大壓力,唔駛驚佢唔凝固!

喺好攰嘅狀況之下整呢個cup,一晚整mousse,一晚整鏡面,2 晚都係出完街返到屋企恰住眼訓整...
Zzzzzz..............
只係簡單整兩層, 因為已經好夜,冇精神整咁多層次, 收住貨先啦!
菠蘿鏡面~好黃~~~~
 

精美食譜:-



食譜來自:
leisure cat

31 則留言:

  1. 男友都係最鍾意我整既檸香芝士餅喎~^^ 我覺得mousse難整過芝士

    回覆刪除
  2. 蠍 : mousse 個質感好難較~太實就唔好味~ 反而cheese cake要求相對低d,實少少都冇大問題! 而且要落cream cheese,味道亦唔會偏差得太遠啦!

    回覆刪除
  3. 整mousse較好個魚膠比例同d cream唔好打得咁起就多數ok喇~~ 而且用魚膠片會準確好多ga~~

    回覆刪除
  4. 小鈺 : 啊~原來d cream唔可以打得太起~明白! 我都鍾意用魚膠片多d! 成功機會大好多!

    回覆刪除
  5. 打到7成到就得喇~即係仲可以緩緩流動,唔係就會似雪糕lu~

    回覆刪除
  6. セ都識整嘅???好叻呀!!!!!

    回覆刪除
  7. 又撞喇....我又係整慕絲杯呀!!!!

    回覆刪除
  8. 美味的甜品~~

    回覆刪除
  9. 睇到都想食呀 ~ 正正正

    回覆刪除
  10. 小鈺 : 知道! 我次次都唔敢打得太起~驚過咗火位變成油水分離 ! 好彩未試過! 我個朋友前幾日第1次打cream,攪到油水分離,真係好鬼down~~~ ★★HELEN★★ : 都係未整過~見佢幾簡單,貪得意玩吓啫~~~~~~~ bluebluegirl : 同你真係好鬼死夾~得我過黎睇吓! Cathy §§啡§§~~caffecaffe~~ : 飯後食番杯~人都開心d! 除咗煮餸,你會唔會整吓甜品咁呀?
    ~ 豬妹 ~ : 請你食冇問題~不過你怕唔怕肥先??

    回覆刪除
  11. MOUSSE呢d 我就慢慢地啱啦!鬼叫我唔飲奶咩 不過我都會整ge.緊有捧場客ga ma.不過初初整凍餅.成日都失敗ga.都係d魚膠麻煩 我今日試咗隻素食魚膠粉. 唔掂呀!! 個蛋糕凝固唔到.激死

    回覆刪除
  12. 小豬碧碧 : 我好鍾意飲奶~哈哈~
    that's why 今次我用杯整mousse,就算唔夠凝固都冇問題! 妳試吓用魚膠片啦! 正好多架!

    回覆刪除
  13. 大蚊 : 其實之前我都有整甜品0架,依家少0的,不過我都有諗緊整咩甜品,而且家沒焗爐好多甜品都整唔到,可能遲少少買,希望快0的買到啦

    回覆刪除
  14. load唔到又send多次tim

    回覆刪除
  15. Cathy §§啡§§~~caffecaffe~~ : 我都係冇焗爐呀! 因為冇位擺... 所以整親都係凍餅~或者你可以整咔d中式甜點先~例如桂花榚、椰汁榚咁!

    回覆刪除
  16. ※※※PUCCA※※※2007年8月27日 上午9:27

    我都覺得整杯裝慕斯會易D HANDLE

    回覆刪除

  17. FUNPUCCA : yeah~又唔駛裝飾喎~有時整朱古力圍邊~靚就靚,但唔堅固~好易爛!
    加薄荷葉會靚d~不過我懶~就咁啦!

    回覆刪除
  18. 哩個甜品好岩我食啵~因為一向好like檸檬~

    回覆刪除
  19. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月27日 上午11:31

    每次我見到妳整咁多美食,我都好想去學,不過屋企實在太多野做

    回覆刪除
  20. ♡貓師奶♡ : 檸檬係好正嘅食材~中餐又得,西餐又得~作為香料真係超正!   咖啡甜心 : 等你得閒再整啦! 不過第一次最麻煩,因為要買好多配料,材料呀咁~整咗1次就會上癮~咁就唔僧再驚麻煩架喇~哈哈~

    回覆刪除
  21. 我怕架, 就快影婚紗相, 不過.... 實在太吸引喇

    回覆刪除
  22. ~ 豬妹 ~ : 影婚紗相? 嘩! 恭喜恭喜!!

    回覆刪除
  23. 仲要一邊影住相一邊整。勁呀 !

    回覆刪除
  24. RAIN : 結果雞手鴨腳,玩殘部機!

    回覆刪除
  25. 終放見到你個杯啦!!!我都有呀!!真係好底呀!! 真係好吸引呀!! 波蘿真係好正呀!!檸檬又好清看呀!!!

    回覆刪除
  26. 嘩, 好靚呀, 等我星期六日都整下先得, 多謝你既分享。

    回覆刪除
  27. Hallelujah @YY Cake : 你讚到我咁開心~真係唔請你食番杯都唔得! 我最鍾意格價買平嘢~哈哈哈~
    Ivy : 唔駛客氣! 快d整啦!

    回覆刪除
  28. emma kitchen : 我係甜品魔鬼~~ ~~成日都引人食甜品~~哈哈~

    回覆刪除
  29. 好好味咁喎, 夏天食啲酸咪咪嘅嘢就最好啦 9.9有6隻???好抵呀~ 要去掃先得啦

    回覆刪除
  30. 雪兒 : 你整嗰d仲靚啦! 佢好似係8月做特價~今日last day~~~~~不過就算正價都係多幾蚊~~~~

    回覆刪除