2011年1月21日 星期五

紅莓芝士烤蜜桃



大蚊在家心升來潮弄了這一款甜點,原譜用Ricotta Chesese,只好順手拈來芝士粒和紅莓乾把它完成!

怕白老鼠先生嫌棄這個奇怪點品,但他接受能力頗高,對"芝士焗蜜桃"的組合十分受落呢! 襯熱食,芝士半溶於蜜桃之中,口感十分juicy!



精美食譜:-



食譜改篇自: 蘋果日報




2 則留言:

  1. 你好...路過見到你之前買左一個 伊瑪牌 IO-190SC 焗爐, 因我也有興趣想買這款, 我想請教你, 這款 焗爐好不好用? 因我第一次買 焗爐, 什麼也不懂~~ 謝謝
    [版主回覆01/23/2011 00:27:00]hi! 呢個焗爐很不錯,不過渡有烤雞轉轉下的功能呢!
    其餘各方面都很好,焗西菜、蛋榚、甜品都ok,size 也很夠呢!!

    回覆刪除
  2. 謝謝您的回覆~~ 因為原本我打算打土豆牌的, 但斷了貨, 而我見這個也好似不錯, 但比較少人用, 因此有點擔心, 會不會很易有上下不均勻的情況?? 不過你真的很厲害, 你整的食物真的很吸引, 很不錯呢~~
    [版主回覆01/23/2011 17:07:00]土豆長期冇貨,我問過好似係冇左個零件唔知點樣所以台灣嗰邊都出唔到貨咁???
    anyway 土豆有d blogger comment 都係一般由於我只用過呢一個焗爐,冇比較過,唔知好唔好,不過只可以話我"好粗用",成日開瘋狂大食會用到佢盡都perform 得好好哈哈
    用過朋友的delongchi,個機身好扁的,夠深可焗pizza,但佢條"hang"位設計得唔好,一拉個盤出黎唔hold 實成盤會跌好stupid
    我呢個就冇呢個問題,即係好似焗chicken wing 你中途想塗蜜糖,拉開個盤少少就可以掃蜜糖,delongchi 就唔得<-- 唔知你明唔明我講咩
    我意思係睇焗爐唔係only 睇佢d function,有時好細微嘅design 都可以好影響你自己實際操作!
     

    回覆刪除