2011年1月28日 星期五

蟹棒塩味拉麵


 



買了超市新食材試煮,但大家看看相片,蟹棒竟然是這樣的色水,一點都提不起食慾啊!





"彷松葉蟹棒",特價$30一包,當然不會預期它是真的蟹棒般鮮美。但它的味道比最平那種蟹柳更假! 肉質不爽口、顏色灰淡,真的不太想再吃下去,失敗!



精美食譜:- 憤怒中,沒有準備!

4 則留言:

  1. 我都買左包!!!係la!!!好差 !!!!
    但好似買廿幾蚊...
    citysuper 有隻廿蚊4條裝既蟹柳 好正架!!!! 個隻就好ok la!!!!~~~

    回覆刪除
  2. 我都有買啊~28蚊一包..TASTE買.
    但係煮出來. 我覺得好鮮甜. 爽口. 而且顏色沒有你碗的咁白喎~
    係咪你煮得耐過頭呀?

    回覆刪除
  3. 謝謝分享 !   我個 blog 有健康資訊 , 有空來看看 !

    回覆刪除
  4. 我鈡意你有兩片紫菜呀..哈哈.

    回覆刪除