2007年11月3日 星期六

200!!!(大家幫幫手!請按此投票!)

幾經艱苦,終於寫到第200篇喇! 此blog嘅宗旨就係每日提供最新菜式,俾大家品評品評,唔計中間因為旅行停咗2個星期,都總算係達到目標! "煮齡"亦都過咗半年喇!!!

好多謝一直支持我嘅blog友!!大家風雨不改走入黎探我、鼓勵我、又俾咗好多意見秘技俾我,實在感激! 愛你們啊!!!

好似上回"100"咁,我地又黎菜式回顧+投票啦! (由於時間關係,最近嗰幾日嘅菜式整唔切喇,將回入選下次"300"架喇!!)

準備好未??!

至愛大蚊菜式選舉!!!

玩法: 我post晒過往嘅作品出黎,分為4組,咁大家隨意每組投番1款你認為大蚊整得最好嘅作品出黎啦!
又或者就咁俾d意見都得! 菜式名唔寫啦,如果你有成日睇我個blog,一定會對某幾個菜有特別印象嘅!
特別呼籲平時潛水嘅朋友都留番個言,等我認識下你地咁啦!




準備好未??!

投票sample:
A組: XX意粉
B組: XX蛋糕
C組: XX糖水
or其他評語!




如果真係唔記得個菜名,咁你寫番"上面數落黎第x行左邊第x張相"都得架!!!

A組:煮飯仔






B組:大蚊整餅






C組:甜蜜蜜




謝謝投票!!!!

9 則留言:

  1. A組:茄汁大蝦、五味豬頸肉 B組: 綠茶芝士蛋糕 C組:雪糕紅豆冰(我既至愛)

    回覆刪除
  2. 似乎都係精美餸菜最多呢!!

    回覆刪除
  3. Hi 大蚊, 你好, 我覺得你好叻呀, 識整咁多家常小菜, 甜品仲好特別!(睇嚟我要好好向你學習下煮餸投考先得喇...) 我就係你講嘅潛水人, 一得閒就會上你blog參考/走個圈, 仲覺得你好有心機寫blog呀, 你真係好叻女呀! 我好羨慕你呀! 你係咪只可以俾我哋投一個架咋? 你要我投, 太多係我至愛, 尤其A組: 煮飯仔, 我揀咗好耐先揀到以下幾樣我較為鍾意嘅, 頭都大埋啦... A組: 泰式甜辣雞翼、五味豬頸肉、香辣肉碎炒翠玉瓜、薯仔炆雞翼、釀節瓜、蒜茸粉絲蒸勝瓜、肉碎炒勝瓜(全部都係我鍾意嘅餸...) B組: 朱古力芝士蛋糕、柚子蜜芝士凍餅 C組: 芒果大菜糕(我一見到即刻想拎隻茶匙嚟食啦)

    回覆刪除
  4. 我投茄汁大蝦, 因為我照辦煮過證實係......十分.....得 仲有蜜桃青瓜炒蝦仁, 夠創意

    回覆刪除
  5. 你樣樣野都咁掂..真係好難投喎-0-"
    點都要投既''
    A組: 蜜桃青瓜炒蝦仁   香蒜雞絲意粉 B組: 薄荷朱古力慕思蛋糕
    C組: 雪榚紅豆冰
     

    回覆刪除
  6. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年11月4日 下午2:50

    其實我好多樣都鍾意 點算

    回覆刪除
  7. A組: 香辣肉碎炒翠玉瓜 (簡單好味) B組: 熱情果白朱古力芝士餅 (至愛ge熱情果~) C組: 芒果大菜糕

    回覆刪除

  8. 喂喂喂! 等埋我呀!!!
    A : 玉子豆腐堡 (夠清新, 夠靚!)
    B : 奶茶慕絲蛋糕 (雖然我唔飲奶茶, 但係都好想試下, 幾得意丫!)
    C : 雪糕紅豆冰 (見到個樣好想食架!)

    回覆刪除
  9. 我又投下先
    A組: [1] 日式手打烏冬(我跟過你整比男友食,佢超級中意呀! )投多個唔知得唔得呢?! [2] 日式豆腐漢堡(鬆軟juicy...掂! )
    B組: 奶茶慕絲蛋糕(因為未試過,想試下囉! )
    C組: 芒果大菜糕

    回覆刪除