2007年11月5日 星期一

沙嗲牛肉麵


 
早餐B!
次次去茶記都食早餐B,貪佢佢惹味~
沙嗲牛通 + 火腿奄列 係我嘅至愛!

早餐A我唔buy....火腿通 + 煎火腿蛋,重覆咗又好單調!

見到個譜,沙嗲牛唔係用沙嗲醬整,反而係咖哩粉 + 花生醬,又幾得意喎!

d牛肉要醃過夜,本來我打算用佢做早餐,但前一晚去朋友屋企玩得太夜,第二朝成11點幾先起身,惟有轉做午餐!

用咗一丁麵,真材實料,計落真係要加2蚊呀~~~~~~~~~~~

 
精美食譜:-


 
食譜來自:美好廚房


11 則留言:


  1. Morning ar!! No. 1
    大契連早/午餐都食得咁講夠, 你真係好好好賢妻啊!!!!
    [版主回覆11/05/2007 15:32:00]好早喎!!!星期日呢我都會搵吓機會整個big breakfast,食得好鬼開心!!!

    回覆刪除
  2. HELLO~
    得閒黎睇下啦 ~
    http://hk.myblog.yahoo.com/joyho-blog

    回覆刪除
  3. 我同你嘅早餐選擇絶對係一模一樣
    但呢個食譜整出來係咪真係好似茶餐廳那些ga. 係的話我都試下la
    [版主回覆11/05/2007 12:12:00]好堅呀!!!真係一樣架! 快d整啦!!!

    回覆刪除
  4. 嘻, 我係揀早餐 A 喎, .... 火腿通 + 煎火腿蛋 +一杯奶茶, 間中沙爹牛肉麵係第二選擇, 怕左 d 肥油~~
    我實唔會叫出前一丁, 除左係因為要加兩文唔制 (有 D 加 4 文架) 我在屋企都成日食啦, 仲要加兩文梗係唔制啦 -> 好孤寒
    [版主回覆11/05/2007 15:32:00]我都唔會揀丁麵~鍾意食通粉,仲要係冇坑滑滑嗰隻!
     

    回覆刪除
  5. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年11月5日 下午4:49

    好似樣下喎
    [版主回覆11/05/2007 18:39:00]好pro架~我呢間係蚊記茶餐廳!!!!

    回覆刪除
  6. 嘩...甘複雜 你好勁呀!
    我有一段時間都係早餐B, 但要減肥後就早餐A OR 一個豬仔包/麥包 lu~!!
    [版主回覆11/05/2007 18:38:00]減肥呢就日日都要減架喇~食埋呢個先減啦!!!
    有時我會生果做早餐~都唔錯架!

    回覆刪除
  7. 呢個係我以前細個成日食既早餐, 依家冇食牛啦~~
    [版主回覆11/05/2007 20:56:00]好多人都唔食牛喇~不過我唔得呀~我係牛魔王!!!

    回覆刪除
  8. 番咗黎la??
    [版主回覆11/05/2007 21:35:00]係呀係呀~昨晚落機~~~~今日返咗工~但d行李仲係原封不動~~~~~哈哈~~~

    回覆刪除
  9. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年11月5日 晚上11:02

    (Empty)
    [版主回覆11/06/2007 15:02:00](Empty)

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年11月7日 上午9:15

    沙嗲牛肉唔係度度都好食,我我相信你呢個一定好食
    [版主回覆11/07/2007 13:39:00]heheee~~~~幾夠味架都~~~

    回覆刪除
  11. 等我LUNCH去食番個先..你好叻呀!!
    [版主回覆11/07/2007 13:38:00]我今日lunch走咗去食車仔麵~好滿足~~~~~~~

    回覆刪除