2007年11月17日 星期六

高昇肉絲




 

呢個係一個好簡單嘅小菜,原譜係用黎炆掛骨,我就將佢簡化,炒咗肉絲~

份量唔多,整得好精緻,配麵食啱啱好!

我係糖醋痴~一有糖醋骨就食唔停,其實好鬼肥架!! 呢個肉絲唔錯,健康一d,又滿足到口感~~~~正!

d肉絲係貴嘢黎架,又係喺citysuper買,$16蚊100g,媽媽係咁問我點解咁貴,真係答唔出........

至於個菜名點解叫做"高昇"呢? 係因為個汁要用1湯匙酒、2湯匙醋、3湯匙糖、4湯匙生抽整嘅,咁就步步高昇啦! (有d牽強...哈...),原理就係數字骨咁囉! 食落口其實都係糖醋汁!

因為我今次個肉絲份量少,汁料減咗半,請留意~

精美食譜:-



食譜改篇自: 呢度

6 則留言:

  1. GOOD Morning!!!! No. 1
    哈哈哈, 個名好新年 feel 呀)))))
    咦! 唔見你整糖醋排骨既??
    [版主回覆11/17/2007 10:30:00]有呀~早排整過一次~但唔太成功~~
    --> 炆糖醋骨
    好耐之前整過另一次更失敗.......
    --> 糖醋排骨

    回覆刪除
  2. 糖醋味. GOOD 呀
    [版主回覆11/19/2007 23:04:00]我嘅favourite 呀~~~

    回覆刪除
  3. 原來我 2 個都 miss 左耶...但係睇黎幾 ok 喎....咩唔得先?
    [版主回覆11/19/2007 23:04:00]有時個汁唔好味~有時太肥,有時太鞋............

    回覆刪除
  4. 好味喎!我鍾意個名「高昇」
    [版主回覆11/19/2007 23:04:00]梗係要改個靚名等你地click入黎嘛!!

    回覆刪除
  5. 排骨變肉絲, 果然好主意 等我去超市, 整黎試下先

    回覆刪除