2007年11月6日 星期二

蟹柳腸蛋卷

 
 


呢個蛋卷….賣相唔多得……

唔駛安慰我喇,原譜個蛋卷包得超靚……我嗰個好勉強,樣衰……

又出動我個玉子燒煎pan (見食譜),不過今次煎得太厚,厚到包唔到d料,彈番出黎,要切薄佢先搞得掂!

條腸我懶得煎,烚熟佢就算,個菜嘅整體味道比較清,冇乜鑊氣”~~~~不過就好啱小朋友食!

腸仔味道好正,喺大陸買架~叫做玉米腸~好香粟米味!~!
 
精美食譜:-

 


食譜改篇自:美好廚房



10 則留言:

  1. 個樣都好好食呀 ~~ 我想問用個d煎pan洗唔洗反塊旦皮ga? 我以為d旦要放糖tim, 因出面食到個d甜甜地~~
    [版主回覆11/06/2007 21:26:00]我有反呀! 唔反唔熟呢~~~
    整親蛋我都係落鹽架~好似奄列咁~未試過落糖~~~

    回覆刪除
  2. 唔係丫, 都好靚丫! 睇得下喎! 不過其實呢個係早餐定午餐定晚餐呀)))))
    [版主回覆11/06/2007 21:24:00]我用黎做早餐呀~不過其實都冇乜所謂~做午餐便當一樣ok!

    回覆刪除
  3. 我喜歡玉米腸,我覺得賣相沒你說的那麼差,但你認為賣相欠佳也不打緊,味道才是關鍵嘛 。鋪在卷上哪些零碎的是甚麼呢 ?
    [版主回覆11/07/2007 13:43:00]卷上的是羅勒(basil),是香料的一種,西餐成日都會用香料,我就用樽裝嘅,比起新鮮香料方便經濟~~~

    回覆刪除
  4. 如果香口D 就更正LA
    [版主回覆11/07/2007 15:31:00]我d材料應該要煎吓先~~~~

    回覆刪除
  5. 材料簡單但吸引~~
    [版主回覆11/07/2007 21:28:00]如果俾你整,你會用咩材料??

    回覆刪除
  6. 好耐冇唻啦~~~
    見到你咁努力煮飯,仲日日UPDATE個BLOG,真係有D覺得慚愧…
    因為我已經好耐冇煮過飯喇
     
    話聲你知~ 兩個月前我已經買左個煎PAN喇~
    不過因為冇時間煮飯,所以仲未開齋…
    你呢個餸真係幾岩小朋友,色彩繽紛又好味!!! 哈哈
    [版主回覆11/08/2007 10:41:00]你返黎喇 !!! 我好排住你呀 !!!
    唔緊要架 ~ 休息一下,重新出發,我支持你架 !!

    回覆刪除
  7. ※※※PUCCA※※※2007年11月8日 上午10:30

    呢幾樣多數都係炒埋一碟,咁樣整孜幾得意喎
    [版主回覆11/08/2007 10:44:00]仲可以係party小食添呀!!

    回覆刪除
  8. ※※※PUCCA※※※2007年11月8日 上午10:30

    呢幾樣多數都係炒埋一碟,咁樣整孜幾得意喎

    回覆刪除
  9. 我都有依個pan,但未開齋!你整嘢好有心喎!我們有時間交流吓。
    [版主回覆11/11/2007 09:48:00] 記住呢個pan呢唔可以開太大火架~始終平嘢d料差少少!

    回覆刪除
  10. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年11月11日 下午1:42

    真係好心機
    [版主回覆11/11/2007 21:03:00]如果有時間~我都鍾意煮吓呢d花巧d嘅餸菜~好玩嘛!

    回覆刪除