2007年11月27日 星期二

釀魷魚筒 (非常失敗版)


呢個唔單止係"非常失敗版",仲係"貨不對版"~~哈哈~~~

不自量力,挑戰呢個高難度菜~結果唔舍整咗D乜嘢出黎!

其實我一早都有質疑,魷魚咁易熟,裡面D肉咪好生??不過我都係照個譜煮~最後....當然就係唔熟啦!

將材料入到6成滿,落鑊煎,睇住隻魷魚係咁脹大,幾驚佢爆開呀! 意圖攞佢出黎叮叮佢,希望煮熟D肉....都係唔多似樣,一切開,散晒.......好樣衰......

 

結果我將D肉炒過,上碟就變咗最上面幅圖咁樣,佢見到竟然話好靚! 激到我.............



雖然失敗咗,不過呢我都有D收穫喎! 自把自為整咗D好好味嘅肉碎,因為古咗麵包糠,好鬼香口呢~~~可以用黎做肉丸或者肉醬意粉,不妨試吓!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


沒有留言:

張貼留言