2012年8月4日 星期六

團購凍肉體驗 (2)


 
 之後,又再心思思訂購凍肉,D貨黎到嘅時候,各位同事都好興奮耶!




今次又訂左咩呢?





推介: 芝士通粉釀蟹蓋~~~14一隻好抵,最正嘅係可以逐隻逐隻訂,唔係一PACK 一次要訂好多隻嗰種~~




今次多訂了一些小食類別,這個是"燒餅棒",即係將日式燒餅變成串燒,只需加熱就成為"加餸"之選,方便快捷~~



日式燒餅,未試味道~




蟹鉗,呢個一般~~~


牛蒡卷,味道不錯~~


蟹棒~~~ 份量超多的!



肉類 - 牛仔骨,平過街市好多~





牛扒~~~



上次揀了中國羊,今次食價錢貴一倍有多的澳洲羊。試後感,味道果然很好,但對比之下中國的已是good enough,十分good value喇!




少不了的是三文魚刺身! 今次訂了2條,共6KG!!




這個是送的三文魚頭和三文魚骨,煲湯/ 鹽燒都是上佳之選!







 


大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,
大眾書局以及各大書店有售

Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!! 

1 則留言:

  1. Can u send the link, I want to order ?
    [版主回覆08/05/2012 19:23:05]http://blog.yahoo.com/_6YBYNV553P26BBFXTGPN4L4EVM/articles/604889

    回覆刪除