2012年8月24日 星期五

朱古力戚風蛋糕 Chocolate Chiffon Cake



第一次整戚風蛋,模樣好醜!

 
在Jusco 見到戚風紙模,好奇心之下買來玩玩,用了光波爐試玩,脹卜卜的樣子好有趣耶!




結果蛋糕質地是濕了一點,脫模也有點不順利,這反而激發了大蚊的鬥心╴一定要買個正式的戚風模練習好這款蛋糕!!!!!!!!!!!


精美食譜:-


食譜來自: 大蚊
 

1 則留言:

  1. 買啦買啦,買個烕風模,中間要高一點噃,仲要買埋支烕風脫模刀
    [BidbidCx回覆01/22/2013 13:21:07]Where can I buy 烕風模 and 烕風脫模刀 ?
    [MOONmoon 如月回覆09/05/2012 06:05:46]見到呀,做多啲就熟手啲喇
    [版主回覆09/04/2012 23:29:45]買左喇,真係好好玩,今日出左post喇你見到啦XD
    [MOONmoon 如月回覆08/25/2012 22:52:24]脫模刀係長長幼幼的,插入去脫模好啲!
    [版主回覆08/25/2012 11:13:02]烕風模 <-- 最後還是買了! 而家用緊你個食譜試驗中!
    脫模刀 <-- 我唔知係點嘅樣 @@

    回覆刪除