2011年12月13日 星期二

大蚊廚房登上蘋果日報 - 私家廚房!!!



嘩嘩嘩! 大蚊廚房登上了蘋果日報的私家廚房!!!

謝謝Oisix的邀請,大蚊為蘋果日報示範了3款日式小菜。今次簡直是夢想成真,因為大蚊是私家廚房的忠實fans,每篇都會追看,學識當中不少好煮意呢!

是日(昨日) 收到了通知,立刻走到報紙檔買份蘋果日報,找到了E5的一版,看看努力製作的心血結晶效果如何......





大蚊上鏡了~~~ 面很圓呢!





是日"煮題"為新鮮日本小巧白蘿蔔,好可愛耶!




白蘿蔔的不同品種,統統詳細介紹!




菜式一: 冬日味噌野菜鍋





菜式二: 海葡萄冷麵


 



菜式三: 味噌炒白蘿蔔


謝謝大家支持,感激Oisix讓大蚊實踐了夢想,這實在是很難忘的經驗!!!

喜歡報紙的質感,但如果偏好上網閱讀的blogger亦可以上網重溫私家廚房,網上版及影片版明天會作推介!


相關閱讀:




Oisix新鮮日本蔬果食品宅配服務 , 登記成為會員便可以訂購! 每週2個宅配天,可選擇星期三或星期六配送。

Oisix Facebook Fans Page




 

1 則留言:

  1. 我都睇到呀... 我都係忠實fans, 一見到大蚊個名, 就估係唔係你, 跟手去你blog, 但又唔見你提喎~~ 以為你唔想俾人知!! 第一次見你個樣, OK喎~ 面唔圓呀!!! 我會好好向你偷師架!!! 多多指教!!! =)
    [版主回覆12/14/2011 00:48:19]謝謝你的支持呢! 我平時就真係比較少出樣,不過喺個blog 都有三幾篇有我嘅玉照wakaka~~~ 有咩問題隨時send messgae 俾我 :)
    蘋果"收視"真係高,好開心可以見報呢!

    回覆刪除