2011年12月25日 星期日

公司聖誕Party 2011



 

祝各位聖誕快樂! 各位今日有甚麼節目呢? 佳節當前,愛烹飪的你一定會參與大大少少的自家Party? 大蚊今年就和同事開了聖誕Party,現在報告一下當日情況:-




 主角當然是火雞啦! 這隻火雞是Pizza Hut 出品。






 

一共有十多人參加是次Party,由於男孩子比較多,因此食物份量亦相對較大! 部份為到會,部份食物是自家製的。 食物大合照,猜猜那些是大蚊的作品?





 

開估:-







魔鬼蛋







芝士焗肉腸伴薯蓉


 




照燒雞翼

 

 




檸蜜鴨胸







Lasagna

 

 



Choco cupcake



 

另外還安排了於現場弄蟹肉三文魚多士及creaser salad~

準備食物真係係好忙好累,Lasagna 都要弄2盤,份量好多,鑊不夠大,結果還是要分2次煮呢! 物流方面才是最大挑戰,因為一定要用玻璃器皿 (公司只有微波爐,沒有焗爐),要托運6款菜式回公司真是少點氣力都不行!



是次
Party 非常順利,多謝各位同事今年的支持,Merry Christmas!!!

相關閱讀:


精美食譜:-

魔鬼蛋



香蒜檸蜜汁煎鴨胸


食譜來自: 大蚊

沒有留言:

張貼留言