2011年5月1日 星期日

百花釀明珠


 
 五月,天氣已很炎熱,卻有乎等到荔枝出籠,惟有買來罐頭荔枝以解相思之苦。單吃果肉不夠,連罐內的荔枝汁都一併幹掉!

把蝦膠釀進荔枝是不錯的點子,大蚊加入了秀珍菇以增加口感。整體味道十分清淡,以配合荔枝清麗脫俗的感覺!

跟bloger MOONmoon 學了釀蝦膠的技巧,只要將醃好的蝦膠放進喞袋,就能輕而易舉地把蝦膠釀進任何食材! 是超有用的貼士! 大家不妨試試!



精美食譜:-


食譜來自: 大蚊

2 則留言:

  1. Mrs Cook 小花媽2011年5月1日 晚上7:25

    Hi.....大蚊...你好 !!!! 水果入饌....味道很清新啊 !!!!你真係好勤力...每日都 post....佩服創意無限 !!!!

    回覆刪除



  2. 你個腦真係掂,好多我地諗唔到嘅食材,你都可以配搭一齊,呢個好有創意!

    回覆刪除