2011年5月22日 星期日

海帶豆腐湯



很簡單的一個湯,因為用了濃湯寶!





粕在街市買過已發浸的海帶 (詳見: 海帶綠豆沙),今回買來乾的海帶,懷疑是否同一樣的食材,原來只需把這價值$2的東西浸片刻就能變回海帶平時的模樣了!

海帶 = 綠豆沙的概念太過根深柢固,嚐著這個湯,味蕾只能辨認為"綠豆沙"的味道,好有趣呢..



精美食譜:-



食譜來自: 大蚊



大蚊廚房11年5月精選菜式連結:-百花釀明珠 沙茶肉碎炒蛋菊花杞子茶譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽花絮譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽結果新玩具 之 光波爐光波爐食譜 - 光波瑞士汁烤比目魚雜菌紅菜頭沙律紅菜頭百合排骨湯光波爐食譜 - 光波黑椒牛柳粒薑蓉芝麻煎豬扒薑蓉芝麻煎豬扒百合炒牛肉紅棗圓肉豆乳布丁擔擔麵野菌豆腐餃 (失敗)光波爐食譜 - 光波泰式豬頸肉光波爐食譜 - 光波chessy chessy chicken balls蛋花百合糖水光波爐食譜 - 光波黑椒火雞腎光波爐食譜 - 光波吉列魚柳

3 則留言:

  1. 我前幾日都煲綠豆沙. 叫咗朋友幫我買海帶. 佢俾我時. 我話呢塊爛布咁ge野係海帶黎ge咩 ?????
    洗時勁多沙law. 捽咗好耐
    [版主回覆05/23/2011 22:36:00]kaka~ 我都抄左你個腐竹湯,ok喎! 過幾日會出post!

    回覆刪除
  2. 如無切必要, 我成日勸人唔好用濃湯寶, 成份同即食面既味粉無分別, 問題係食即食面唔會飲晒d湯架麻~
    [版主回覆06/04/2011 14:52:00]咁......係咪好番清雞湯好d?

    回覆刪除
  3. 好d啦, 有d有機雞湯仲好, 不過幾貴...甚至我覺得家樂牌有隻綠色罐既清然雞粉都好過佢

    回覆刪除