2011年5月27日 星期五

譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 metroPop 報導


早前大蚊於參加了李錦記食譜比賽 (詳見: 譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽花絮 & 譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽結果),原來當日的比賽會於雜誌刊登呢!


 



2011年5月26日,第255期metroPop,7pm於地鐵站派發。


白老鼠先生6:30pm 已在地鐵站守候,等了半個鐘才能拿到這本雜誌,抵鍚! 至於大蚊8:00pm 才下班,雜誌已經一本不剩,真的很受歡迎很厲害呢!


 



左頁 - 有大蚊的作品"麻婆豆腐野菌千層麵"!


 



右頁 - 有我們的小小心得,最特別的是 "特別推介",東主不愧為全場最受歡迎大廚呢!


期待那條製作中的花絮片段!!


 


食譜及更多精彩花絮可到活動網址瀏覽:-


http://blogger.lkk.com


 


快d like李錦記 Facebook Fan Page:!


http://www.facebook.com/pages/Lee-Kum-Kee/51819458702


 


大蚊廚房11年5月精選菜式連結:-百花釀明珠 沙茶肉碎炒蛋菊花杞子茶譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽花絮譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽結果新玩具 之 光波爐光波爐食譜 - 光波瑞士汁烤比目魚雜菌紅菜頭沙律紅菜頭百合排骨湯光波爐食譜 - 光波黑椒牛柳粒薑蓉芝麻煎豬扒薑蓉芝麻煎豬扒百合炒牛肉紅棗圓肉豆乳布丁擔擔麵野菌豆腐餃 (失敗)光波爐食譜 - 光波泰式豬頸肉光波爐食譜 - 光波chessy chessy chicken balls蛋花百合糖水光波爐食譜 - 光波黑椒火雞腎光波爐食譜 - 光波吉列魚柳海帶豆腐湯韭菜花煎蛋餅可口可樂125週年紀念罐 + 罐形玻璃杯1500!!!光波爐食譜 - 光波桂花焗肉排


5 則留言:

  1. 感謝妳呀~~我今日收到李錦記~~食譜~~我都唔記得寫下地址~~當打開包裝先知道~~妳的獎勵~~謝謝 祝每天都有新煮意~~
    [版主回覆06/04/2011 12:38:00]謝謝支持!!!

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆06/04/2011 12:37:00]謝謝!!!

    回覆刪除
  3. 重未到手.
    [版主回覆06/04/2011 12:37:00]我收到喇!!!

    回覆刪除
  4. 愛海闊天空‧自由翱翔2011年5月30日 晚上9:05

    Congratulations !!
    [版主回覆06/04/2011 12:37:00]謝謝!!!

    回覆刪除
  5. ♡ IRIS.屎屎.★2011年6月1日 凌晨12:17

    嘩... 好犀利呀!! 恭喜晒呀~~~ ^o^
    [版主回覆06/04/2011 12:37:00]謝謝!!!

    回覆刪除