2011年5月30日 星期一

光波爐食譜 - 光波孜然雞脾

 

 




久聞孜然粉大名,到底孜然粉是甚麼???



見d Blogger這孜然粉要在大陸才有得賣,有日行過街市凍肉鋪竟讓大蚊看到它的芳蹤!

這種香料配肉類十分惹味,用來做串燒一流,由其是羊肉! 煮法無論是燒/烤/焗都十分適合!

味道著實不錯,但感覺有點兒熱氣,要煲涼茶飲啊!



精美食譜:



食譜來自: 大蚊


2 則留言:

  1. 我用既 孜然粉都係返深圳shopping時順便買,唔知典解好似真係比香港買既巧味D
    [版主回覆06/04/2011 12:35:00]係大陸似乎真係好流行用呢個粉呢!!!

    回覆刪除
  2. 你好呀^.^ 我係光波爐手, 完全無idea點用, 好彩有朋友仔介紹你個blog比我, 見到咁多美味而又易整o既食譜, 超開心呀^o^

    btw, 我想問孜然粉o係邊度有得買咖, 我去百街同惠康都搵唔到呢?? 可以比d advise我嗎??
    tks ^,^

    回覆刪除