2011年5月16日 星期一

野菌豆腐餃 (失敗)


 

大蚊愛挑戰"奇怪"菜式,挑戰成功當然很開心,卻也少不免會遇到滑鐵盧呢!





這個野菌豆腐餃,構思的概念就是要造一道素餃,幻想中它是清淡美味的。為了增加口感,特意加了秀珍菇和白蘑菇,餃子一定很美味呢! 這個美好的幻想一直在腦海徘徊,直至煮好了上碟的時候......





餃子煮的時候全破開了/ 漏了出來! 欲哭無淚,最後大蚊只得到一大碗 "豆腐碎 + 秀珍菇 + 白蘑菇 + 餃子皮 + 湯" 的物體......這個 idea 完全不行!



精美食譜: 欠奉,抱歉!

4 則留言:

  1. 噢,真係有d可惜,見你第一幅圖個樣好靚呀! 你會唔會試下用豆干? 期待你的新嘗試!
    [版主回覆05/23/2011 22:38:00]謝謝支持!!!

    回覆刪除
  2. 加油再試!!
     
    [版主回覆05/23/2011 22:38:00]謝謝!!!
     

    回覆刪除
  3. 加油, 我support你
    [版主回覆05/23/2011 22:38:00]thanks!!! 感動!!!

    回覆刪除
  4. 我都試過包餃子,都係失敗...唔夠味同埋現成餃子皮好易煮爛
    [版主回覆05/23/2011 22:37:00]材料比例好緊要呢!!

    回覆刪除