2011年5月4日 星期三

譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽花絮


早前大蚊參加了譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 比賽,承蒙各位blogger 支持,有幸入圍八強決賽!!!


 



是次比賽地點為李錦記於大埔工業村的總部,久聞該總部裝修得十分漂亮,今日終能親身參觀,真的十分興奮!!


 



世界級廚房! 能在這裡煮一餐感覺真的很正!


 



飯廳 - 亦是當天的評分房!


 



比賽開始! 大蚊被編在第二組~可以各第一組的blogger 朋友偷師啦!!!


 



一號 MOONmoon  - 佢邊煮大蚊就不停問佢嘢,希望冇煩到佢呢! 學會了喞墨魚膠技巧,學到嘢呀!!


 



二號奈奈子 - 蠔扒引人,光波爐更是焦點所在! 好有趣呢!


 



三號Olga 廚房 - 泰式肉碎落鑊炒的時候香味四溢,令人忘記了要好好準備比賽,哈哈!!


 



四號李珍 - 有魚有菜有米粉,太忙碌唔敢打擾她呢!


 



馬不停蹄煮煮煮!!


 



工作人員亦十分認真,set 好晒d燈幫製成品拍照,更要和參賽者做訪問呢!


 



第二組比賽開始! 好緊張呀!!


 


 



小心翼翼放好材料,心裡盤算要如何分配時間......


 



好忙!


 



還要一邊煮一邊接受訪問! @@


 



謝謝好友 L陪大蚊參加比賽,為大蚊打氣!


 



豐富獎金禮品,到底花落誰家? 下回自有分曉!



 


大蚊廚房11年5月精選菜式連結:-百花釀明珠 沙茶肉碎炒蛋菊花杞子茶


大蚊廚房11年4月精選菜式連結:-白酒三文魚扒伴牛肝菌意大利飯日式咖喱雜菜釀白蘑菇白汁三文魚釀粗通粉玫瑰露酒煮蝦麵豉甜豆炒魚柳生日快樂!豆腐茶碗蒸汁燒鯖花魚薑蓉甘荀飯蓮藕炒年榚涼拌芝麻菠菜糖醋洋蔥雞翼鹵水金錢展 (自家製鹵水汁)咖喱肉餅沙嗲肥牛粉絲煲西洋菜蜜薑蓉鹽燒鯖花魚紅棗桂圓茶芝麻汁菜絲沙律荔枝凍玫瑰鴨胸蒜蓉豆瓣醬炒白菜清湯牛肉球蒜子浸小唐菜Popcorn DIY!無花果蘋果茶咸魚蒸肉餅北菇菜膽沙嗲白菌牛仔骨


3 則留言:

  1. 恭喜, 在website看到你個餸, 已經好有興趣, 試完更加正, 真係好鐘意, 一定會試整, 整完話你知!

    回覆刪除
  2. 大蚊勁呀...

    回覆刪除
  3. 超正呀!!!果日真係玩得好開心!同埋你真係煮得好好味!

    回覆刪除