2011年5月5日 星期四

譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽結果


 


譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽結果


 


 



MOONmoon



奈奈子


Olga

 



李珍



YY


 


小花媽

 



大蚊


 



東主



評分時間!!


 



宣佈賽果 - 登登登登 - 大蚊得了亞軍!!! 好開心呢! 謝謝評判 May 及不眠王子!


 



大蚊一共贏得了超巿及飲食禮券 $4,000、李錦記禮袋 $200、德國寶光波萬能煮食鍋 $2,130 ! 嘩嘩嘩光波爐呀!


 



與第一名的李珍及第三名YY合照!


 


很高興能夠參加這個比賽,與各位參賽的blogger 朋友打成一片,度過了很愉快的一天! 這是大蚊首次在這麼多人面前煮飯,感覺好緊張,也有蝦碌情況出現,難得大家都冇笑大蚊,反而十分捧場,把大蚊的菜式都清了碟,真的謝謝大家呢!


在此也謝過公關公司的Ken,活動辦得很好,我們都很enjoy呢!!


 


大蚊廚房11年5月精選菜式連結:-百花釀明珠 沙茶肉碎炒蛋菊花杞子茶譜出健康新滋味,李錦記Blogger大激鬥 決賽花絮


大蚊廚房11年4月精選菜式連結:-白酒三文魚扒伴牛肝菌意大利飯日式咖喱雜菜釀白蘑菇白汁三文魚釀粗通粉玫瑰露酒煮蝦麵豉甜豆炒魚柳生日快樂!豆腐茶碗蒸汁燒鯖花魚薑蓉甘荀飯蓮藕炒年榚涼拌芝麻菠菜糖醋洋蔥雞翼鹵水金錢展 (自家製鹵水汁)咖喱肉餅沙嗲肥牛粉絲煲西洋菜蜜薑蓉鹽燒鯖花魚紅棗桂圓茶芝麻汁菜絲沙律荔枝凍玫瑰鴨胸蒜蓉豆瓣醬炒白菜清湯牛肉球蒜子浸小唐菜Popcorn DIY!無花果蘋果茶咸魚蒸肉餅北菇菜膽沙嗲白菌牛仔骨


15 則留言:

  1. Mrs Cook 小花媽2011年5月5日 上午11:27

    恭喜....恭喜....大蚊 !!!! 你而家有個光波爐.....可以創出更多新穎美味菜式喇 .....期待....期待 !!!!

    回覆刪除
  2. 嬌小伶瓏的大蚊小妹妹,未比賽前我已經很喜歡你那道菜了,如此年輕卻這麼 creative, well done!! http://ricebowltales.blogspot.com/   李珍 Jane

    回覆刪除
  3. Congratulations to you !!!!! 恭喜你啊大蚊 !!!

    回覆刪除
  4. 今次是我第一次留言哦, 亦都係我第一次見到大蚊真人.  原來你不單煮野叻, 樣子也好甜呀.  雖然我係一位C拉, 但都忍唔住要讚你呀.  恭喜晒.
    WAWA
     

    回覆刪除
  5. 恭喜哂....
    光波爐好好用架

    回覆刪除
  6. 恭喜恭喜,有咁多獎品,等緊你整更多好野share

    回覆刪除
  7. 羨慕C我呢~

    回覆刪除
  8. 好勁呀. 得亞軍. 讚 !

    回覆刪除
  9. 恭喜你得獎呀! 我看你的blog學到很多野呀~~

    回覆刪除
  10. 光波爐呀!!!!!!哈哈哈,你開口中就真係得到個光波爐番黎呀!超勁呀,可以諗到個咁正既菜式,我要多多向你學習先得啦!

    回覆刪除
  11. 好野呀~ 恭喜.!恭喜!大蚊

    回覆刪除
  12. 恭 喜 妳!好 叻 女 呀!

    回覆刪除